Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Som jag fått av Stevie. Och den var så rolig att jag måste dela med mig:

Ellen och hennes man Bob gick i terapi efter 25 års äktenskap.

Vad var problemet? Och Ellen började passionerat, snörvlande, smärtsamt att dra fram alla problem, som de haft under deras 25-åriga äktenskap.

Om och om igen – hela visan: förnekande, brist på ömhet, tomhet, ensamhet, oälskad och oönskad – en oändlig lista på oemotsedda behov, som hon har saknat under äktenskapet!

Slutligen – efter oändliga upprepningar – avbröt terapeuten, gick runt skrivbordet och bad Ellen att stå upp. Kramade henne, knäppte upp blusen och bh:n – masserade brösten samtidigt som han kysste henne ……framför hennes man, som bara höjde på ögonbrynen?

Ellen tystnade, knäppte blusen och satte sig tyst ned – märkbart generad.

Terapeuten vände sig till Bob och sa: Detta är vad din fru behöver – 3 gånger i veckan! Klarar du det?

Bob tänkte efter – och svarade: Jag kan släppa av henne här måndagar och onsdagar, men fredagar spelar jag golf………

11 svar

  1. nightmare

    Ja se kvinnor inget verkar dom klara själva.. : )

    17 juni, 2010 kl. 08:23

    • Nightmare: Varför ta bussen,haha

      18 juni, 2010 kl. 06:15

  2. Tror mannen har fel på snoppen!

    17 juni, 2010 kl. 02:28

  3. Wow vilken drömman…

    16 juni, 2010 kl. 05:29

  4. Hahaha, män alltså 🙂

    16 juni, 2010 kl. 04:44

  5. Visst är den bra? Jag fick den på mail för några veckor sedan.Jag skrattade i tio minuter erfter jag hade läst den. Kram

    16 juni, 2010 kl. 04:30

  6. skärpan är inte lika bra i vissa av bilderna osv osv. Men det är nog bara sånt jag tänker på. haha

    16 juni, 2010 kl. 04:06

  7. Haha, den var bra….. 😉

    16 juni, 2010 kl. 03:52

  8. 😀
    Stackars den frun med ett nötto till man alltså 🙂

    16 juni, 2010 kl. 10:35

  9. hahahaha den hade inte jag hört förrut.

    16 juni, 2010 kl. 09:25

  10. KARLAR!!!!!!
    Hahaha!
    Ha det bäst!
    Kram!

    16 juni, 2010 kl. 07:48

Kommentera

