Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Freedom!!

Idag åker vi. Får se hur välstädat det är här sen för mamma ska bo här o ta hand om Svinto. Om vi nu kommer iväg för med min otur så blir det väl en utökad pilotstrejk kl 19!! Så nu ska jag packa o städa lite innan mina PRO:are kommer men jag hinner säkert med att göra nått inlägg till innan vi åker. Så lätt blir ni inte av med mig! Det blir jag o mina gullefjun, Helen o hennes son o Petra med dotter o så har vi redan familjen M på plats därnere. De ville vara i 3 veckor o det är dem som dragit igång det hela.  De vet inte vad de gett sig in på. Moahahaha. Det ska bli superkul!!

11 svar

  1. Åh va härligt, jag har helt missat att det va NU ni skulle iväg era lyllostar 😉

    Ha det UNDERBART!!!!

    kramar

    22 juni, 2010 kl. 11:24

  2. Hoppas du har det superduperbra!!!
    KRAAAM!

    20 juni, 2010 kl. 03:58

  3. Å så roligt!! Sköt om dig och ha det så superjättekuligt nu!!
    Kramar!!

    19 juni, 2010 kl. 08:08

  4. Låter underbart!! SKÖÖÖN SEMESTER!

    19 juni, 2010 kl. 04:30

  5. jag önskar dig en jättetrevlig semester och njuuuuuut
    kramar

    19 juni, 2010 kl. 03:39

  6. ÖNSKAR DIG EN UNDERBAR TRIPP MORSAN ❤

    19 juni, 2010 kl. 03:28

  7. Hoppas ni får jättekul nu 🙂
    Kram

    19 juni, 2010 kl. 12:53

  8. Ha det så toppenkul 🙂

    19 juni, 2010 kl. 11:30

  9. stefan

    Önskar er en trevlig resa och lämna nu alla ”grubblerier” kvar i hemlandet.. och förhoppningsvis kanske du återvänder med lite bättre musiksmak.. 😉

    19 juni, 2010 kl. 09:42

    • stefan: vi har återvänt men jag glömde nog musiksmaken i Turkiet 🙂

      4 juli, 2010 kl. 09:08

  10. Godmorgon, godmorgon! Nej, strejker undanbedes denna dag! Hoppas ni får det jättebra! Kramiz

    19 juni, 2010 kl. 06:06

Kommentera

