Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Känner mig lite oartig här!

Har glömt att tacka alla som önskar mig en trevlig resa. Det har blivit för mkt här, för mina två  grå är inte riktigt samspelta.. Tack så mkt allihopa!!

4 svar

  1. fniss de där va ju lite knäppa saker som gör att en flygresa blir förstörd,det gick ej att kommentera det inlägget,
    hoppas du har det bra,

    20 juni, 2010 kl. 05:33

  2. önskar dig en superfin semester
    kramar

    19 juni, 2010 kl. 03:43

  3. 19 juni, 2010 kl. 03:28

  4. Godmorgon Charlotte! 😉

    Önskar Dig en riktigt trevlig semester,
    ha kul men var rädd om Dig (och barnen) 🙂

    Är på väg tillbaka behöver några dagars uppladning till,
    sen tillbaks och fitt för fight igen hoppas jag. 🙂

    Ha en bra Lördag. 🙂

    Kram
    Stevie

    19 juni, 2010 kl. 06:44

Kommentera

