Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Greetıngs from Turkey!!

Stavas det sa eller har jag just skrıvıt kalkon?

Iskall Efes, 35 grader varmt och SEMESTER. Lıfe ıs a bıtch sometımes!!

13 svar

  1. Riktigt så varmt har inte vi det härhemma. 29 grader är det varmaste hittills. Men solen får vi njuta av 🙂
    Hade vi bara pool, playa, spännande mat och annan kultur så skulle det vara precis likadant 😉

    Njuuuuut
    Kramisar

    2 juli, 2010 kl. 12:58

    • Sussi: Kulturen hoppade vi, det var alldeles för varmt. Maj eller september är bra månader att åka.
      Kram

      4 juli, 2010 kl. 08:44

  2. jag hoppas att jag inte måste svara på hur det stavas 😀
    kramar och NJUUUUUUT

    1 juli, 2010 kl. 10:20

  3. Kanon att du har det kanon! Fortsätt så 🙂

    28 juni, 2010 kl. 03:34

  4. Gud så härligt det låter!! Hälsa Turkiet från mej!!

    27 juni, 2010 kl. 09:36

  5. Du har det hårt och jobbigt ser jag 🙂

    27 juni, 2010 kl. 08:40

  6. Å´härligt! Ta en Efes för mig också!!!! Njut!!! Kram på dig!

    27 juni, 2010 kl. 08:50

  7. Wow, låter helt ljuvligt! Turkey och turkey stavas likadant, så visst skrev du kalkon… 😉
    Fortsätt ha skoj nu!

    26 juni, 2010 kl. 09:55

  8. Heeeeeeeeeeej underbara Charlotte!!
    Hoppas du trivs där borta och har de bra, du är saknad.!
    Kram

    26 juni, 2010 kl. 09:55

  9. Stavas likadant!
    Hoppas ni har det toppen!!!!!!!
    Kramar!!

    26 juni, 2010 kl. 03:46

  10. Godmiddag Kloppan! 😉

    Både Turkiet och Kalkon stavas så. 🙂

    Hoppas att Du hade en Trevlig midsommarafton
    i kalkonen 🙂
    Min var lugn som vanligt 🙂

    Hoppas allt är bra med Dig i Turkiet ;),
    men ta inte med någon Turk hem,
    vi har nog med utlänningar i Sverige som det är 😦 .

    Ha en fortsatt fin semester & Midsommar Week Ända! 🙂

    Kram
    Stevie

    26 juni, 2010 kl. 01:57

    • Stevie: No turk med mig i bagaget 🙂

      4 juli, 2010 kl. 09:00

  11. Hoppas ni har det helt jävla underbart 🙂
    Kram

    26 juni, 2010 kl. 01:28

Kommentera

