Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

No pay 2 lira to piss!!

11 svar

  1. Ser så gott ut! Om 18 dagar så…Kramiz!

    6 juli, 2010 kl. 04:17

  2. Även om det var lite mörkt så såg det fortfarande väldigt inbjudande ut. Jag fick spendera dagen på en grässtrand istället..

    5 juli, 2010 kl. 08:05

  3. Ser väldigt grått ut… 😉 Så vad gjorde du, pinkade i vattnet?

    5 juli, 2010 kl. 06:01

  4. Godmiddag Charlotte! 😉

    Tror fan det,
    betala 10 spänn 😦 för att gå på Toa på Central Station här i Malmö förra året. Men det var bara för att det blev akut, då jag följde receptet tandläkaren skrivit ut, nämligen 2x1g Kåvepenin vilket gav mig en allergisk reaktion som satte igång magen. Är ej allergisk annars och brukar bara ta 1x1g tre gånger dagligen, aldrig 3x2x1g. Förutom magen fick jag klåda och blev röd som en kokt kräfta (ja bortsett från mitt vita hår på huvudet)! Sedan tog jag 3x1x1g istället.

    Ha ein fortsatt Fin Mandag. 🙂

    Kram
    Stevie

    5 juli, 2010 kl. 02:44

  5. Var det regnmoln på gång ? Kramiz

    5 juli, 2010 kl. 02:35

  6. Piss in da vatten 😉

    5 juli, 2010 kl. 01:24

  7. Jag är så besviken på dig som inte tog med kamera 😦 de gör ont i mitt blogg-hjärta!

    Hoppas du har haft det überskönt och barnen trivts.
    Puss & Kram!

    5 juli, 2010 kl. 12:36

  8. Jag hade ingen aning om att man kan ställa in mobilen på olika mörker/ljus. Jag använder mej alltid av kameran.

    Kram/Gilla

    5 juli, 2010 kl. 11:56

  9. Välkommen hem!
    Hoppas ni har haft en toppensemester!!

    5 juli, 2010 kl. 10:27

  10. Var det solförmörkelse den dan?

    Kram/Gilla

    5 juli, 2010 kl. 10:20

    • Gilla: Haha. Jag ställde in mobilen på att ta så mörka kort som möjligt

      5 juli, 2010 kl. 11:49

Kommentera

