Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Next year I go Camping!!

Nu vet vi alla varför ama de casa vurmar för camping.. och vad hade jag i Turkiet att göra när jag kunde följt med ama? Camping is da shit tydligen!!

Bilden lånad av Nillan på nätet.

13 svar

  1. Hahaha! Jo, den här missade jag – synd att jag inte visste om det då jag faktist VAR ute och campade.
    Nu är jag hemma igen, men borde nog strunta i att packa ur bilden och ge mig av på camping igen 🙂

    14 juli, 2010 kl. 03:04

    • Ama: Du glömde att fråga om jag skulle med 🙂

      14 juli, 2010 kl. 09:22

  2. Låter trevligt…med camping, fast jag är ju renlighetsfascist så…

    6 juli, 2010 kl. 09:41

  3. Känner igen bilden, undrar om det kan vara de Boråsare som har en sexblogg på metro.

    6 juli, 2010 kl. 07:16

    • Nett: Haha Anders eller?! Jag ska fråga honom

      8 juli, 2010 kl. 08:02

  4. Hahahaha ja fan man borde ju följa med ama! de nog därför hon campar så ofta!

    6 juli, 2010 kl. 12:56

    • Ellis: Ja man undrar vilka campinga hon besöker 🙂

      7 juli, 2010 kl. 06:22

  5. Blev nyfiken, vet du om det gäller alla campingplatser ? Kramiz

    6 juli, 2010 kl. 12:35

  6. Sv: Det kan vara så… vi har tropisk hetta här nere just nu dessutom…

    6 juli, 2010 kl. 11:49

  7. Hahaha, jaha! Jag gillar också att campa men brukar bo i skogen.. inga nätverk där inte!

    6 juli, 2010 kl. 11:48

  8. Hej du, måste vara något lokalt,,,
    Kul att du är hemma igen ser att du har börjat beta av alla mail som kommit. Fängelset är ju häftigt, jag arbetar på ett seniorboende och vi skulle gärna vilja ha ett träningsrum blanda annat. Ser ut som ett värsta hotellet tycker jag. Kram

    6 juli, 2010 kl. 09:56

  9. Aha! Det är det som får en att stå ut med att sova på marken och pissa i ett hål!

    6 juli, 2010 kl. 07:41

  10. Hahaha, ja det var ju dumt av dej att du inte tänkte på detta 🙂
    men du har väl några dagars semester kvar 😉

    6 juli, 2010 kl. 07:23

Kommentera

