Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Känsliga läsare varnas!! Inget för kvackelMAGADE!

Till nattis o hennes magblogg. Nu är det nerplöjt lite lira i min mages värde också.

Anders

Maria

Jag

 Jag tog ett kort idag på min mage för på det förra magkortet så låg jag brevid Maria.. Såg ut som ett uppsvällt lik i jämförelse.Gud vad den människan blir brun!! Så lite fåfäng är jag allt! Ni ser mina proffessionella brännskador från igår också. Nattis: jag ska ha magkort på några av barnen också. Ska leta..

 

17 svar

  1. Hahahaha!!

    9 juli, 2010 kl. 08:34

  2. Nightmare

    Sov lite oroligt men kanske var något annat så tror du får lägga ut lite mer bilder så får jag återkomma.. 🙂 Just having fun..

    9 juli, 2010 kl. 11:56

    • Nightmare: Haha jag förstår att du skojar. Har ju samma taskiga humor själv 🙂

      9 juli, 2010 kl. 05:58

  3. Jag är lite som hon som blir brun lätt. Mina vänner tycker också det är väldig orättvist..
    Kul dock för mig 😉

    9 juli, 2010 kl. 08:50

  4. Det där kallas att vara förbrun 😉
    God morgon!

    9 juli, 2010 kl. 06:59

  5. Haha söta söta mamma, glad att jag inte besitter dina pigment, du blir ju kräfta :O
    Jag har också MAG bild på bloggen ju!!! 😀

    9 juli, 2010 kl. 02:22

  6. ja, usch, det var det första jag la´ märke till att du har bränt dig – var rädd om dig vännen
    kramar

    8 juli, 2010 kl. 08:31

  7. Jag gör 3 st inlägg om dem, ett i varje! 🙂

    8 juli, 2010 kl. 06:00

  8. Woho! Perfekt! Precis vad jag behövde idag!
    Underbara du, tack!! 🙂

    *kram*

    8 juli, 2010 kl. 05:56

  9. Kul 🙂 Min mage finns där med, både före och efter 🙂

    8 juli, 2010 kl. 04:32

  10. gör det! den är jätte bra! =)

    äh det var någon tjej som måste ha vart hög med tanke på hur hon reagerade. Hon blev arg för att min polare sa att en 17 åring såg äldre ut än henne. konstig.

    8 juli, 2010 kl. 04:02

  11. Ja maria gillar vi inte när hon är så brun!

    tack, jag trivs kanon i luggen 🙂

    8 juli, 2010 kl. 03:51

  12. Shit, Maria är verkligen en pepparkaka. Såååå orättvist med såna människor.

    8 juli, 2010 kl. 02:39

  13. Nightmare

    måste hamnat på fel blogg för minns här fanns en familjeblogg förr.. 😉

    8 juli, 2010 kl. 01:20

    • Nightmare: Haha så farligt var det väl inte? Eller kommer du få mardrömmar nu?

      8 juli, 2010 kl. 06:45

      • Nightmare

        ha ha får återkomma om detta imorgon, men brukar oftast ge mardrömmar inte få.. 🙂

        8 juli, 2010 kl. 10:26

      • Nightmare: hur blev det nu då? Ska jag banta för första gången eller 🙂

        9 juli, 2010 kl. 11:11

Kommentera

