Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!

Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
-Aj varför gör du så?
-Jag hittade en lapp i din ficka igår med namnet Jennifer på!
-Men snälla du, jag var på travet igår hästen jag spelade på heter Jennifer.
 Frun ber om ursäkt.
Två veckor senare får Jonte en stekpanna i huvudet.
– Men vad fan har jag gjort nu då?

-Hästjäveln ringde igår!

12 svar

  1. Hahahaha…
    God morgon!

    9 juli, 2010 kl. 06:54

  2. Hej Charlotte.
    Jag har också tänkt på de där med emotionella problem om de fanns en röd tråd men de finns inte, de kommer och går som de behagar. Varken jag eller läkare vet va det är, det är jobbigt.

    Och angående nagellack, man skall JU haa nagellack på fossingarna, FRAMFÖR allt då man ogillar dem för på något sett gör det dem finare, testa det! Jag hatar fötter själv men har jag lack på då kan jag faktiskt kolla på dem och smågilla dem 😀

    9 juli, 2010 kl. 03:41

    • Ellis: Hoppas att det löser sig för dig o de hittar felet

      9 juli, 2010 kl. 11:22

  3. Har inte du satt den innan? Eller har ja läst en någon annanstans? MEN SJUKT SKÖN ÄR DEN! 😀

    9 juli, 2010 kl. 02:27

    • Ellis: Kanske. ”En i minnet” har inte jag 🙂

      9 juli, 2010 kl. 11:23

  4. Hahaha, du är rolig du 🙂

    8 juli, 2010 kl. 10:57

  5. Nightmare

    Otur och han får kanske lära sina ”hästar” lite hyffs.. 😉 men bra historia..

    8 juli, 2010 kl. 10:28

    • Nightmare: Väldigt intelligent häst iaf som kan anv telefonen..

      9 juli, 2010 kl. 11:12

  6. Fan, de borde ju köpa den där hästen… verkar hur intelligent som helst ju! 😉

    8 juli, 2010 kl. 09:21

  7. hahaha – den var jättebra
    ha en fin kväll – kramar

    8 juli, 2010 kl. 08:32

  8. Vilken fantastisk häst…hihihi…Jovisst kostar det att simma med delfinerna, men bara en fjärdel av det som det kostsar här i Sverige. kramiz

    8 juli, 2010 kl. 08:22

  9. Haha jag dör av skratt!

    8 juli, 2010 kl. 07:07

Kommentera

