Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!

A man and a woman started to have sex in the middle of a dark forest. After about 15 minutes of it, the man finally gets up and says, ”Damn, I wish I had a flashlight!”. The woman says, ”Me too, you’ve been eating grass for the past ten minutes!”

11 svar

  1. Det var en gång så att den fine herrn var ute och fiskade, och fick upp en talande fisk.

    – ”Om du släpper tillbaka mig i sjön ska jag uppfylla din högsta önskan –
    vad det än är!” skrek fisken.

    Då svarade mannen att han alltid drömt om att semestra på Hawai,
    men var galet flygrädd och fruktansvärt sjösjuk
    – så ha kunde varken segla eller flyga.
    Men om fisken byggde en smal bro,
    så han kunde köra sin motorcykel till Hawai,
    då skulle han han bli ytterligt nöjd och befria fisken.

    Fisken tänkte en stund och svarade :
    ” – Hmmm, Har du tänkt på vilka otroliga djuphavsgravar
    som måste överbryggas på vägen dit?
    All stål i världen kommer att behövas för att staga konstruktionen,
    och den mängd betong som går åt
    kommer att ställa till en väldig miljökatastrof!
    – Har du ingen annan önskan?! ”

    – Tur att du påminner mig, sa gubben.
    det finns en sak som grämer mig varje dag
    och skulle göra mig ännu gladare:
    – Jag förstår mig inte på min fru!
    – Kan du förklara för mig hur kvinnor tänker???

    Varpå fisken svarar blixtsnabbt:
    – Den där express-autostradan du ville ha,
    räcker det med åtta körbanor?
    🙂

    11 juli, 2010 kl. 06:28

  2. det var en gång en man som alltid fick stånd när han spelade på sin flöjt, så en dag ringde han till läkaren och beställde tid, dagen efter när han stod hos läkaren hände ingenting, då sa läkaren till mannen att han skulle provspela på flöjten, ja .. då fick båda två stånd. Då sa läkaren; Jaa du, jag ser inget annat problem än att du spelar som en fitta 🙂

    11 juli, 2010 kl. 06:26

    • Stevie: Haha den var bra o den andra också

      11 juli, 2010 kl. 08:26

  3. Haha 😉

    9 juli, 2010 kl. 09:15

  4. Nightmare

    lite dålig på engelska men fattade det mesta utom det med ”eating grass” kan du förklara vad det menas med? ha ha..(bra historia..tack

    9 juli, 2010 kl. 08:23

    • Nightnare: Haha jag funderar på om jag ska hålla i en kurs 🙂 Just for you 🙂

      9 juli, 2010 kl. 09:00

  5. hahaha – jag gapskrattar
    ha det gott – kramar

    9 juli, 2010 kl. 04:13

  6. Haha så sämst den var!

    sv: Vattenpipa är ett speciellt kol man köper som man lägger längst på pipan och så fyller man den med vatten där nere… men de inte o lägga vad som helst på 🙂

    sv2: Tydligen rasade läsarna över att Alex dotter Charlie hade bikini i 1 års ålder och att de osmakligt och man skall tänka på PEDOFILERNA… PFFF

    9 juli, 2010 kl. 03:23

  7. Hehe… Var får du all ”skit” ifrån? 🙂

    9 juli, 2010 kl. 01:27

    • Diana: Mest sms men även en del på nätet

      9 juli, 2010 kl. 06:25

  8. Haha, oj då 😀

    Sv: att vara impulsiv kan vara riktigt roligt och befriande också. Jag åkte till Italien på ren impuls en gång 😉

    9 juli, 2010 kl. 12:25

Kommentera

