Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Iskall Baileys drink!!

Det här receptet har jag snott av Hege.

Mumsig drink

 

Gillar ni Milkshake?
Gillar ni Bailys?

Prova då detta:

3 stora isbitar (eller flera små 😉
5 cl Bailys
Mixa allt i en blender som klarar av isbitar. Skall mixas tills det blir en milkshake-liknande dryck och hällas upp i glas. 

Har varit så sugen på den enda sen jag läste receptet så igår inhandlade jag en flaska Baileys för att sitta på balkongen o avnjuta läckerheten. Skulle krossa lite is nyss bara det att barnen har gjort saftisbitar!! Not very good I think!
12 svar

  1. oh den låter god…mums…!

    10 juli, 2010 kl. 08:23

  2. haha nej, den smaken kanske inte vore den bästa..
    Hoppas du la ny is på frysning och provar den idag istället!

    Sv. Jag var ensam när jag drack teét första gången så än vet jag inte om det blir någon effekt av det hihi

    10 juli, 2010 kl. 08:10

    • Sussi: Det var illa. Du måste meddela sen 🙂

      10 juli, 2010 kl. 08:59

  3. Den lät inte illa…ska testa på semestern! kramiz

    10 juli, 2010 kl. 04:44

  4. ÅH SSCHJUUUKT GOTT!

    9 juli, 2010 kl. 10:09

  5. Låter som en drink för mig 🙂

    9 juli, 2010 kl. 09:19

  6. mm, fast jag ska nog inte prova 😀
    SV: tack för de fina orden
    kramar

    9 juli, 2010 kl. 08:32

  7. Nightmare

    Japp gillar Milkshake..Nix gillar inte Bailys..så jag tog en kall öl istället.. 😉

    9 juli, 2010 kl. 08:20

    • Nightmare:Älskar chokladmilkshake o cheeseburgare. Det funkar med öl också. I synnerhet Hof…

      9 juli, 2010 kl. 08:56

  8. uh det där klät inte så gott:S men jag gillar inte bailys så! haha

    det går på femman typ runt halv fyra varje vardag! eller gjorde det förr förra veckan iallafall

    9 juli, 2010 kl. 08:14

  9. Den drinken lät inte illa. Kramiz

    9 juli, 2010 kl. 06:15

  10. Ajdå… saft-isbitar är kanske inte rätta grejen till detta. Men då får du frysa in nya nu, och så kan du njuta av Baileys-milkshaken i morgon i stället. Den som väntar på något gott….

    9 juli, 2010 kl. 05:58

Kommentera

