Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Klokord??!

Var ute på nätet nyss o hittade en ny favorit. Haha den var hilarious!!

Love me now and avoid the rush

 

Den är nog bättre än den jag brukar köra: take me now or loose me forever

11 svar

  1. Visdomsord kan man aldrig få för många av 🙂

    10 juli, 2010 kl. 11:18

  2. den sista var bäst
    SV: jag använder facebook till att chatta med 😀 mest i alla fall
    ha en fin dag – kramar

    10 juli, 2010 kl. 09:51

  3. godmorgon dom var bra, hihi. ha en fin lördag kramar biggan

    10 juli, 2010 kl. 07:13

  4. Vet du varifrån det ”gamla citatet” kommer ifrån?

    10 juli, 2010 kl. 02:38

    • Nattis: Gina Waggott hette/heter hon.

      10 juli, 2010 kl. 07:20

  5. Så här är det..ibland förlorar man nån som står en närmast…och det är det som hänt i mitt liv just nu…
    Kramar

    10 juli, 2010 kl. 12:39

  6. ”det man inte minns har aldrig hänt” körde jag med ett tag när jag ständigt var ute o partade ….minns jag….(tror jag) hihihi

    kramar

    9 juli, 2010 kl. 10:45

    • Dansbandsfrun: Haha jag som alltid trott att du är den kvinnliga motsvarigheten till helylle Brandon 🙂

      10 juli, 2010 kl. 09:12

  7. Idag håller jag mig till Ems dagens ord – de var kloka 😀 det var så jag.

    9 juli, 2010 kl. 10:13

  8. Jag hängde nog inte med på den första… men den andra var bra. 🙂

    9 juli, 2010 kl. 09:44

Kommentera

