Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag är en dumkopf!!

Jag var på jobbet förut för att kolla hur dags jag börjar på måndag (sommarschema). Det visade sig att jag var ledig både på måndag o tisdag o inte börjar jobba förräns onsdag kl 14. Att man skall vara som jag. Det straffar sig ibland. Kunde ju åkt ner till min faster o farbror i Falkenberg ett par dagar…

10 svar

  1. Men vilken vinst!!

    11 juli, 2010 kl. 10:10

  2. Skulle barnen vara själva hemma då?! 🙂

    11 juli, 2010 kl. 02:14

  3. Ja men staaaaaaackars dig 😉
    Kul med lite extra ledighet..

    11 juli, 2010 kl. 08:16

  4. Kan du inte åka imorgon så är du där till på tisdag? 🙂

    10 juli, 2010 kl. 11:18

  5. vad synd att du inte kollat upp det tidigare
    hoppas att dina lediga dagar blir bra ändå
    kramar

    10 juli, 2010 kl. 07:55

  6. Så synd då, att inte få komma iväg, när det fanns tid till det.

    Apoteket känner inte jag till och visste ju inte ens om Gränden förut. Om du har vägarna förbi, så rekommenderar jag absolut det stället.

    Kram/Gilla

    10 juli, 2010 kl. 07:46

    • Gilla: Sveriges äldsta apotek ligger i Malmö. Lejonet heter det o är från sent 1700- tal. Väldigt vackert.

      10 juli, 2010 kl. 08:30

  7. Nightmare

    För oss som bor i en storstad finns en smart uppfinning som kallas almenacka där kan man skriva upp saker som tex hur man jobbar och så… 🙂

    10 juli, 2010 kl. 07:26

    • Nightmare: Det verkar smart… Jag avskyr dock almanackor,klockor.. Ja allt som får mig att känna tidspress. Iofs missar jag en del viktigt också.

      10 juli, 2010 kl. 08:11

  8. Ja det kunde du gjort, men det är väl inte för sent än?
    Kram

    10 juli, 2010 kl. 06:57

Kommentera

