Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Swedish styrdans!

Vi var på en turkisk afton en kväll på hotellet med folkdans o magdans.

Lite senare säger Petra till en av servitörerna: and now we like to show you ”swedish styrdans”(= tryckare). Så det var bara för honom att dansa!

Tyvärr är jag väldigt dålig på att ta kort men mina vänner är garanterat glada för det.. Maria t ex var uppe o körde magdans o det är ju lite synd att jag inte har bilder på!

7 svar

  1. hahaha – lika bra alltså

    kramar

    10 juli, 2010 kl. 09:51

  2. Det är DÄRFÖR man tar med digitalkameran 😉

    sv: Är hemma, bor så ”fint” hahaha 😀 lät värsta stureaktigt o säga så.

    Men skall till landet nu 😀

    God morgon!

    10 juli, 2010 kl. 09:45

  3. Nightmare

    Fräckt kort och antar det var dina vänner som fotade dig under magdansen.. 🙂

    10 juli, 2010 kl. 08:23

    • Nightmare: Haha JAG var inte så rolig/dum att jag försökte mig på det. Thats what friends are for… 🙂

      10 juli, 2010 kl. 08:29

  4. Och jag är precis tvärtom. Jag tar bilder på allt istället hihi

    10 juli, 2010 kl. 08:08

  5. God Morgon!!
    Kanske dom ska vara glada för det 🙂
    Kram

    10 juli, 2010 kl. 07:55

    • Petra: Jag tror de är superglada att jag aldrig tar kort 🙂

      10 juli, 2010 kl. 08:10

Kommentera

