Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bad girl!!

Fick den här superbra låten av KajsaLisa då hon läste mitt inlägg om fina flickor vs dåliga:

Jag har längtat efter ngt nytt att spela o de här var riktigt bra!

3 svar

  1. Åhhhh låten var skit skön! 😀 och denna låt är också godkänd från min sida!

    11 juli, 2010 kl. 10:29

  2. Janne

    Denna var riktigt bra. Theory of a deadman måste kollas upp på Spotify. Tack för det!

    Är det inte dags för en ny musiklista snart? Jag behöver lite tips på bra musik.

    Föresten, vart hittar man såna kvinnor? 😉

    11 juli, 2010 kl. 08:10

    • Janne: Javisst var de bra!! Jag vill vara snäll mot Ellis ett tag till. Jag känner nästan enbart ”såna” kvinnor och man blir som man umgås sägs det ju 🙂 Just kidding 🙂

      11 juli, 2010 kl. 08:18

Kommentera

