Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ny musiklista!?

Jag har funderat idag på att glädja er alla och köra ett nytt A-Ö med nästan bara bluesmusik eftersom Janne efterlyste ett ny musiklista. Men någonting säger mig att det inte var den musikstilen han menade. Haha och jag tror inte att den uppskattas av min rara lilla Ellis heller. Den enda som blir glad är nog Roggan. Vill ni ha en lektion i ABF-klinkets värld?

14 svar

  1. Nope 🙂

    11 juli, 2010 kl. 11:50

    • Nattis: Du är kanske försent ute. Har fjäskat lite för Ellis så vi får se. Jag vill ju inte göra henne alltför upprörd.. Och inte er andra heller som inte gillar ABF!!

      12 juli, 2010 kl. 08:51

  2. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    11 juli, 2010 kl. 11:04

    • Ellis: Joooooooooooooooooooooooo skyll på Janne..

      11 juli, 2010 kl. 11:36

  3. Nightmare

    Nej inte bluesmusik det låter ju som när jag tvättar katten i tvättmaskinen. 🙂 Men o andra sidan är det ju din blogg 😉

    11 juli, 2010 kl. 10:38

    • Nightmare: Your too late! Jag hade faktiskt lyssnat på kritiska röster men nu kör jag..

      11 juli, 2010 kl. 10:44

      • Nightmare

        Me too late..tror inte det hjälp du hade kört blues musik ändå.. 😉

        11 juli, 2010 kl. 10:55

      • Nightmare: Givetvis hade jag lyssnat!! Det är en av mina goda egenskaper 🙂

        11 juli, 2010 kl. 11:01

  4. JAAAA, JAAAA,
    Blues vill vi ha!!

    11 juli, 2010 kl. 10:27

  5. Klart vi vill. kramiz

    11 juli, 2010 kl. 09:47

  6. Ja tack 🙂

    11 juli, 2010 kl. 08:41

  7. Lyssna inte på Janne, han snackar bara en massa skit. Välj schlagers a till ö istället!

    Sv: Det var fattigariddare. Mmmm.

    11 juli, 2010 kl. 08:01

    • Diana: Det har jag gjort en annorlunda variant på med västerbotttenost o körsbärssylt!

      11 juli, 2010 kl. 10:35

  8. NU har jag läst och läst i din blogg. Jag har missat en del ser jag sedan du kom hem! Allt gick bra förstår jag i turkland .Ungarna njöt också – eller! Kram

    11 juli, 2010 kl. 08:00

Kommentera

