Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Två män samtalar:
– Du, jag tror att min fru är död!
– Varför tror du det?
– När vi har sex är det som vanligt, men det har inte blivit diskat på en vecka!

4 svar

  1. Ha ha, fast vid närmare eftertanke är den ju rätt grym. Nekrofili – BLÄ!

    14 juli, 2010 kl. 08:32

  2. hahahahahahaha

    14 juli, 2010 kl. 07:41

  3. Jag är trög..

    14 juli, 2010 kl. 01:40

  4. Haha! 🙂

    ja visst finns det människor till allt.

    ikväll har här varit jätte skönt, men imorgon sol och 27 grader, jag tror jag dör….

    13 juli, 2010 kl. 10:05

Kommentera

