Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens tänkvärda!!

If you are going through hell – don’t stop!

 

Som jag helt ärligt (*host*host) har lånat av Bara Jag

8 svar

  1. Keep on walking!
    Typ…
    Åh! Vad långt det är tills schlagern börjar igen!
    Kan du inte köra en A – Ö med gamla/nya svenska schlagerdeltagare 🙂

    15 juli, 2010 kl. 04:38

    • Ama: Jag är urdålig på schlager!

      15 juli, 2010 kl. 06:48

  2. JAG HADE HÄRSKAT DÄR

    15 juli, 2010 kl. 01:47

    • Ellis: Du är alldeles för godhjärtad för det!

      15 juli, 2010 kl. 06:32

  3. Vacker bild i alla fall.

    Kram/Gilla

    14 juli, 2010 kl. 12:57

  4. Vilken fin bild. När jag går genom helvetet ska jag i alla fall stanna upp och njuta en liten kort stund av tiden… fånga det fina som är och sedan vandra vidare och igenom.
    Kramar.

    14 juli, 2010 kl. 09:22

    • sara: Haha gör det du. Jag går så fort jag kan för det finns inget som är vackert där. Det är baara en illusion för att locka nya besökare. Hoppas att du den vägen slipper vandra!

      14 juli, 2010 kl. 07:56

  5. Joo,jag kan förstå sambon också.Att helt plötsligt stå där och ta hand om sitt liv kan vara chockartat.Kram!

    14 juli, 2010 kl. 09:12

Kommentera

