Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Lite småkul så här på morgonkvisten!!

Woman rushes into her house one morning and yells to her husband,
”Sam, pack up your stuff. I just won the lottery!”
”Shall I pack for warm weather or cold?”
”Whatever. Just so you’re out of the house by noon!”

12 svar

  1. Hhahahaa den är så jävla bra, fick via sms.

    15 juli, 2010 kl. 01:46

  2. Hahaha, dä ä sääärlek dä.

    14 juli, 2010 kl. 06:29

  3. Mitt i Prick!

    Kram/Gilla

    14 juli, 2010 kl. 01:12

  4. Att vinna pengar är tydligen farligt. Kramiz

    14 juli, 2010 kl. 11:50

  5. Fördelen med att bo ensam – man slipper köra ut någon när man vinner storvinsten!!

    Sv. Låna på du bara 🙂

    14 juli, 2010 kl. 08:55

  6. Javisst är dem. Batman är en karusell 🙂

    14 juli, 2010 kl. 08:47

  7. Hahaha…
    Det är kärlek det 😉
    Hahaha…nu har jag också läst dansbandsfruns inlägg.
    Äh…det var ju ingenting 😉
    Ska berätta för dig som jag gjorde för henne att jag har även dansat med Peter,Foppa,Forsberg och Janne ”Loffe” Karlsson.
    Så nog slog jag henne där med hästlängder 😉
    Ha en toppen dag!
    Kram!

    14 juli, 2010 kl. 06:51

  8. Morn morn!Vi tar inga lotter .så den överraskningen blir vi inte drabbad av!;) Hon var sambo,de var inte gifta.Jag har hela tiden sagt till henna att ta vad du vill ha vi ska hjälpa dej på bästa sättet.Tror att hon är chockad.Helt plötsligt så måste hon ta hand om sitt liv.Hon har inte behövt arbeta på 10 år .Kram!

    14 juli, 2010 kl. 05:35

    • Yvonne: Ja folk kan bete sig väldigt irrationellt undeer chock.

      14 juli, 2010 kl. 08:39

  9. Jösses så alert du är denna dag! Jag har ju inte ens hunnit med nya inlägget…kramiz

    14 juli, 2010 kl. 05:08

  10. Så vinsten ville hon ha för sig själv…Kram

    14 juli, 2010 kl. 04:42

  11. Någon mer än jag som inte sover 🙂
    Kram

    14 juli, 2010 kl. 04:21

Kommentera

