Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bartendern!

På vårat hotell i Turkiet var det en jättecharmig bartender som jobbade. Vi flörtade lite när inte barnen eller mina vänner var i närheten. Han var så pass ung så de hade fått stora skälvan en del av dem. Bara runt 25. Iaf kvällen innan vi åkte hem hade jag köpt en penna för två lira åt honom o låtit löda in orden: Your my ”drinkpinne”. Haha!! Tänk att man kan göra folk så glada med så lite!

7 svar

  1. Hahaha 🙂

    16 juli, 2010 kl. 08:26

  2. Anonym

    Drinkpinne? Kärt barn har många namn:)

    16 juli, 2010 kl. 04:03

    • Anonym: Haha I know it´s you darling

      16 juli, 2010 kl. 08:21

  3. ”You’re my drinkpinne” skall de väl stå söta mamma med IG i engelska? hahaha

    sv. jag åkte allt syskonen bad mig, tänkte aldrig vadjag stod i kö för haha. tills ja satte mig och ba OH NEJ….

    16 juli, 2010 kl. 12:23

    • Ellis: OMG! Du har rätt! O jag lödade in samma ord på pennan men.. Tur att de är sämre på engelska än en annan 🙂

      16 juli, 2010 kl. 08:27

  4. Där har du säkrat upp så han aldrig kommer glömma dig 😉
    Smart..!

    16 juli, 2010 kl. 09:46

    • Sussi: Ibland glimtar det till .)

      16 juli, 2010 kl. 08:40

Kommentera

