Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En del av er kommer tycka att det är den bästa bokstaven ever!!

Jag skrev till Roggan förut om att jag inte hade ngn bluesartist på F o fick då ett namn: Robben Ford. Aldrig hört talas om men han var överraskande bra.

Jag är ju inte lika insatt i bluesens värld som Roggan är men jag kom över ett namn som jag kände igen efter att ha googlat lite: Freddie King, men när jag tubade lite på honom insåg jag att det aldrig är ngt jag lyssnat på så alltså får decdia sin vilja fram här. Jag valde en schlager istället. Dont kill the messenger!!

Sensmoralen här är: dont mess with apoteksanställda 🙂

9 svar

  1. Visst är han bra Robben Ford. Kramiz

    17 juli, 2010 kl. 01:09

  2. Fan vad taskig du är! Det enda jag gjort mot dig är att säga att du och dina kollegor är ett gäng slöa jäklar!

    16 juli, 2010 kl. 10:57

    • Diana: Du fick en länkning iaf

      16 juli, 2010 kl. 11:54

  3. haha nej se dubbelt är nog mindre skoj

    16 juli, 2010 kl. 09:19

  4. Ja jag kunde inte motstå den 🙂

    16 juli, 2010 kl. 09:17

  5. FÅR JAG VISST! 😀

    tryck F5 i min blogg! 😀

    16 juli, 2010 kl. 09:04

  6. Älskar o ignorera dessa inlägg

    16 juli, 2010 kl. 08:59

    • Ellis: Du får INTE ignorera det här. Det är ju schlager med decdia!

      16 juli, 2010 kl. 09:22

  7. Hehe, sant det.

    Svar: Japp, haha. Aaah, okej.

    16 juli, 2010 kl. 08:35

Kommentera

