Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hur många??

Hur många har egentligen varit inne o lyssnat på decdias schlager inlägg?

7 svar

  1. INTE JAG, vill ej bli döv IGEN

    17 juli, 2010 kl. 02:48

    • Ellis: Haha Du tog det säkra före det osäkra alltså 🙂

      17 juli, 2010 kl. 07:41

  2. Jag har!
    Jag har inte hämtat mig än… 🙂

    17 juli, 2010 kl. 10:43

    • Ama: Bered dig på en lång vinter!!

      17 juli, 2010 kl. 07:58

  3. Godmorgon! Nej, det har jag inte…Jan du tala om för mig varför Magnecyl togs bort? Det var det enda som hjälpte på min värk…Treo har inte alls samma effekt!! Kramiz

    17 juli, 2010 kl. 05:54

  4. inte jag! haha
    och ja måsen var minst sagt snuskig.

    17 juli, 2010 kl. 01:35

  5. Förhoppningsvis så få som möjligt…

    Sv: Om jag fattat det rätt så fäster man den typ i golvet (med vaccum) och gnuggar eller sticker in, men jag vet inte säkert.

    17 juli, 2010 kl. 12:30

Kommentera

