Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Kramp i magen av skratt.Vad kan ni om sexleksaker?

Jag går bet på första grejen de andra två kan jag. En väldigt rolig film iaf.

10 svar

  1. Konen ska man så klart ha på skallen när man äter kräftor, och sedan ifall man inte blir för onykter så kan man klistra fast dubbelhäftande tejp i botten och använda fantasin….

    19 juli, 2010 kl. 06:38

    • Bodil: haha det är till dig man ska bli inbjuden på kräftskiva alltså 🙂

      20 juli, 2010 kl. 08:30

  2. Detta kan jag. Nalleringen är en penisring med klitorisstimulator. Moppehandtaget har två funktioner. 1. G-punktmassage. 2. Prostatamassage. Konen är en bdsm-straffgrej. Om man inte lyder så får man sitta på den med bakbundna händer.

    18 juli, 2010 kl. 09:37

    • diana: Fan är du expert eller 🙂 Konen gick jag bet på men det andra kunde jag.

      18 juli, 2010 kl. 09:45

  3. FAN VARE FÖR NÅGOT DÅ?

    Jävla Snusk-Diana som kan allt då

    17 juli, 2010 kl. 02:48

    • Ellis: Haha hon sa ju att jag var en undercover snuskmaja. Som man känner sig själv känner man andra!!

      17 juli, 2010 kl. 07:43

  4. Ingen aning vad konen var för något. Kramiz

    17 juli, 2010 kl. 01:13

  5. Hahaha…kul!! Jag fixade inte heller den rosa kon-grejen…

    16 juli, 2010 kl. 11:04

  6. Jag kände igen allt även om jag aldrig riktigt förstått mig på konen…

    16 juli, 2010 kl. 10:56

    • Diana: Vad är det då?

      16 juli, 2010 kl. 11:49

Kommentera

