Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Lustiga prioriteringar!!

Nu ska jag ta ett vardagligt inlägg. Jag har sällskap i min säng och det var längesen jag var så glad över det. Emelie ligger här o snusar o sover så sött. Redan dagen efter vi kom hem ifrån Turkiet stack hon. Hon har träffat en kille hos sin pappa o av ngn lustig anledning så var han mer intressant än mig.Förstår inte det 🙂  Barn har väldigt konstiga prioriteringar ibland eller vad säger ni?!

19 svar

  1. TSk, löjligt av henne!

    19 juli, 2010 kl. 03:13

  2. nightmare

    Undrar hur du själv var när du var i din dotters ålder.. 😉

    19 juli, 2010 kl. 10:36

    • nightmare: Jag antar att du redan märkt av hur tyst o timid jag kan ha varit i den åldern 🙂

      20 juli, 2010 kl. 07:01

  3. Nämen vad säger du.. Väljer hon en kille före sin mamma?? Det skulle jag aldrig ha gjort som tonåring!! hmm 😉

    19 juli, 2010 kl. 08:39

    • Sussi: Det går utför med dagens tonåringar!!

      20 juli, 2010 kl. 07:10

  4. Hahah hon måste ju visa sin bränna för honom! Eller blev hos rosa precis som du? :p

    18 juli, 2010 kl. 06:20

    • Ellis: Näe hon blir brun!!

      18 juli, 2010 kl. 08:14

  5. Jag tycker att alla under tjugo är väldigt konstiga, i största allmänhet 🙂 Sååå, en kille alltså.

    18 juli, 2010 kl. 05:28

  6. VA??!!!???? En tonårstjej som hellre är med killar än med sin mamma…. Ring Se och Hör – detta är The Story ;o)

    18 juli, 2010 kl. 04:44

  7. Em

    Hahaha! Helt klart jättekonstig prioritering. Så skulle ALDRIG jag ha gjort! 😀
    Sv: Ja, det var väl i slutet av mars eller nåt. Jag bloggade inte om att jag började igen, vill väldigt gärna köra på när det är positivt, inte negativt. Inte för att jag skäms för att misslyckas (eller jo, det gör jag ju lite det också), men mest för att jag heller vill påverka folk till att tro de kan sluta framför att tro att ”alla” misslyckas.

    18 juli, 2010 kl. 10:43

    • Em: Hoppas att det går vägen denna gång!! Jag har slutat o börjat ett otaliga gånger. Det är så lätt att trilla dit om man är på fest o lurar sig själv med att man bara ska röka en eller två. Jag är totalt obildbar när det gäller rökning 🙂

      18 juli, 2010 kl. 08:27

  8. haha ja barn kan vara märkliga ibland 😉

    18 juli, 2010 kl. 10:07

  9. Sånt är livet. Barnen måste så småningom skilja sej från sina föräldrar. Men du har henne kvar länge ännu, för den där killen kommer nog att vara blott ett minne så småningom.

    Kram/Gilla

    18 juli, 2010 kl. 10:04

  10. Min 14-åring sticker på en veckas Gothia-cup i Göteborg om en timme. När han kunde varit hemma med sin mamma…va?? Vad är det för fel på dagens ungdommar??

    18 juli, 2010 kl. 10:04

  11. Mina har ännu inte riktigt kommit i den åldern, även om vår äldsta tjej var och sov över hos en killkompis häromnatten 😉
    Förstår inte deras prioriteringar nej 😀

    18 juli, 2010 kl. 09:53

  12. Mycket konstiga prioriteringar… Det är bara att hålla med 🙂

    18 juli, 2010 kl. 09:44

    • Ama: Ja jag blev VÄLDIGT förvånad 🙂

      18 juli, 2010 kl. 08:28

  13. Hehe, tonårsbarn. Men hon ligger hos dig nu och inte hos honom. Alltid en vinst väl?

    18 juli, 2010 kl. 09:33

  14. God Morgon!
    Konstigt att inte mamma alltid går först 😉

    Kram

    18 juli, 2010 kl. 09:33

Kommentera

