Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Movie

And now Eclipse!!  Eller nu o nu ska äta på Mc D först. Återkommer med rapport senare!

7 svar

  1. Hoppas den var bra och inte som den förra som kom ut. Den blev jag helt klart besviken på. Men se den ska jag göra oavsett 😉

    20 juli, 2010 kl. 09:48

  2. Godmorgon! MacDonalds besöket blev långt eller…kramiz

    20 juli, 2010 kl. 05:37

  3. wihoo den skall ja se imorgon!

    20 juli, 2010 kl. 02:04

  4. Åh, jag vill mä se den!
    Skriv inte för mkt bara, så du avslöjar slutet för då kommer jag till Lkpg och springer runt o visar brösten! hahahaha

    hoppas du har en rolig kväll/kram

    19 juli, 2010 kl. 09:51

    • Dansbandsfrun: Jag tog det säkra före det osäkra så jag skrev inget om den 🙂

      20 juli, 2010 kl. 09:01

  5. Berätta!!

    19 juli, 2010 kl. 09:39

    • Miss Juni: Jag törs inte riskera att dansbandsfrun kommer till stan o visar bröna 🙂

      20 juli, 2010 kl. 08:57

Kommentera

