Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Eclipse o vargen

Helt klart den bästa av Twilight-filmerna men böckerna var mkt, mkt bättre! Har lite svårt för både Bella o Edward som skådisar,främst Bella. Det är ingen jäkla wannabe p-film de spelat in! Tar det säkra före det osäkra och skriver inte mer om filmen. Avslöjar jag för mkt skulle dansbandsfrun komma till Linköping o visa ”bröna”.

Och till Ellis stora förtjusning (o säkert en hel del av er andra) så glömde jag ju G i bluesens värld i flera dagar. Tyvärr kommer jag ju inte på ngn på G mer än Gary Moore och för mig kommer han alltid förknippas med hårdrock. Så jag går dirkt på H:

8 svar

  1. bra låt! Du har ”Gatemouth” också ! =)

    20 juli, 2010 kl. 11:51

    • Nanna: Har aldrig hört talas om. Kan inte du lägga ut A-Ö skulle vara jättekul och Ellis skulle ju bli superglad

      22 juli, 2010 kl. 07:20

  2. Jag har inte läst böckerna, men gillar storyn. Fast filmerna känns som att de borde vara dubbelt så långa på något vis.

    20 juli, 2010 kl. 09:09

  3. På G hade du Peter Green, Buddy Guy, Shorty Guitar, Dana Gilliespie.

    20 juli, 2010 kl. 05:17

    • Roggan: Du ser dina kunskaper. Har bara hört talas om halva styrkan!

      20 juli, 2010 kl. 08:05

  4. Fattar inte hur de kunde välja Kristen eller va fan hon heter som Bella. tok förstörde filmen med henne!

    20 juli, 2010 kl. 12:59

  5. Hahaha bra att du tog hotet på allvar. Jag e inte blyg you see 😉
    ha en härlig dag! kram

    20 juli, 2010 kl. 10:38

  6. Och där fick jag mitt svar 😉

    20 juli, 2010 kl. 09:50

Kommentera

