Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Playa del Sturefors!!

Ännu ett normalt inlägg. Har nog fått solsting!! Åkte till Sturefors och badade idag. Jag badade bara en gång men Gresa frågade hela tiden om jag inte skulle komma i igen. Kan ha varit för min enorma bollkontroll 🙂 Släpper bara returer av misstag men misstag händer så lätt!!

6 svar

  1. En gång räcker så bra med att bada. Ingen gång fungerar det med..

    Undertecknat.. Badkrukan 😉

    21 juli, 2010 kl. 10:11

    • Sussi: Bra att du lyckats sluta med rökningen! Haha

      21 juli, 2010 kl. 09:56

  2. Haha min bollkontroll är .. allt annat än grym.

    20 juli, 2010 kl. 11:13

  3. gött att kunna bada här har det blåst och varit mulet i dagarna två så nåt dopp har det inte blitt,
    tjohej

    20 juli, 2010 kl. 09:48

  4. SVAR: tänk dig en brats, den värsta sorten,., med ljusblå skjorta och så mycket fläskkotlett-fett i håret att det luktar grill om honom..
    Köper magnum-flaskor med champagne på stureplan, Pepes i båstad och Biarritz och sprutar ut det mesta.

    DET är en Schtekare.

    20 juli, 2010 kl. 08:45

    • Nattis: Tack då vet jag.

      20 juli, 2010 kl. 08:58

Kommentera

