Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vem var du i ditt tidigare liv?

Jag hittade ett roligt test hos lady Dianatestet om vem man var i sitt tidigare liv :

Diagnos:
Du kanske ogillar det men du var en kvinna i din senaste inkarnation.
Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Östra Canada ungefär kring år 475.

Du arbetade som artist, magiker, spåman.
 

 


 Din psykologiska profil i ditt förra liv: Bohemisk personlighet, mystisk, begåvad, kunnig att läsa antika böcker. Magisk förmåga, kan ha tjänat mörkrets krafter.

 

 


 Kunskapen – som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet: Alla misslyckanden ska undanröjas med hjälp av din starka vilja.

 

Jag tycker det stämmer på pricken! Klart att man tror på allt man läser!

 


18 svar

  1. Allt som står på nätet stämmer 🙂

    20 juli, 2010 kl. 09:09

  2. hahaha – jag var också kvinna, född i Tailand 1375 och arbetade som sjöman och skomakare
    kramar

    20 juli, 2010 kl. 07:20

  3. Far gjorde det mesta, jag sa bara var sakerna skulle sitta…. 🙂 jag laga mat coh så åt dem… 🙂

    20 juli, 2010 kl. 04:05

  4. Det måste ju vara sant. Allt på internet är sant.
    🙂

    20 juli, 2010 kl. 03:34

  5. Em

    Haha! Visst, det måste bara vara sant! Och personen som har gjort det programmet måste ha varit Einstein i förra livet. 😀 😀

    20 juli, 2010 kl. 03:20

    • Em: Du var en av få som såg logiken i det hela 🙂

      20 juli, 2010 kl. 08:26

  6. Jaaa du är döööseg när de gäller din facebook!! :O
    Dessa veckor känns redan tunga med barnen här, jag dööör. Hahahaha. Nej de är gosiga de kollar film just nu. Barbie! 😀

    20 juli, 2010 kl. 02:13

  7. Haha var du ingen porrstjärna?

    20 juli, 2010 kl. 01:00

    • Ellis: Det var säkert inte uppfunnet än 🙂

      20 juli, 2010 kl. 07:45

  8. Nu svävar du på moln efter du läst allt. Kramiz

    20 juli, 2010 kl. 11:21

  9. Om man tror på YR.no kan man lika gärna tro på detta 🙂

    Sv. Sanningen ska göra dig fri stämmer så väl! Jag kan lämna det som var även om jag inte förstår allt.
    Kram

    20 juli, 2010 kl. 09:51

  10. Jag blev man i den testen och levde nån gång på 800-talet. Det kan väl inte stämma?

    Jag har ju själv varit lite officiell och mött mina kunder under årens lopp. Nu är det ju snart 20 år sen jag stängde butiken, men fortfarande blir jag stannad lite då och då och får beröm för nåt jag har sålt. Så vill man så gärna snacka lite óm hur det var då.

    Jag förstår så väl hur glad du blir, som får sån respons från dina kunder. Det är du väl värd.

    Kram/Gilla

    20 juli, 2010 kl. 09:27

  11. Du fick bättre än mig… jag fick ett yrka som inte fanns på ”min” tid.

    20 juli, 2010 kl. 09:11

  12. Nightmare

    ”kan ha tjänat mörkrets krafter” ha ha så i ditt tidigare liv har vi tydligen träffats.. 🙂

    20 juli, 2010 kl. 09:07

    • Nightmare: Jag sa ju att du skulle komma ihåg mig 🙂 Fast det kunde ju varit under lite mer trevliga former 🙂

      20 juli, 2010 kl. 07:25

  13. Kul! Stort tack för tipset! Jag lägger in det på min blogg (tror jag) (länken, alltså) – men gör också reklam för din blogg. Eftersom det var du som hittade det. Rätt ska vara rätt! OK?

    20 juli, 2010 kl. 08:37

    • Bengt: Det blir bra. Kul att du tyckte det var värt att lägga in på din blogg bara

      21 juli, 2010 kl. 08:45

  14. Hahaha…ja,det är klart att man ska tro på det där 😉
    Ha det bäst!
    Kram!

    20 juli, 2010 kl. 08:19

Kommentera

