Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

IIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

Kan tyvärr ingen bluesartist på I men jag är ju inte sämre än att jag kan ta min favvo:

11 svar

  1. ”Ingen ska någonsin tala om för dig att något är omöjligt” – är det inte det man alltid får höra??

    22 juli, 2010 kl. 05:02

  2. Som sagt, långt bak i musiken hörde jag i två sekunder blues. Kramiz

    22 juli, 2010 kl. 12:47

  3. Hahaha….om man tänker efter så är Billy nog en bluesartist 😉
    Ha det bäst!
    Kram!

    22 juli, 2010 kl. 06:50

  4. Nightmare

    ”Inbäddning inaktiverad på begäran”…bra jobbat kloppan..
    ha ha…….

    22 juli, 2010 kl. 05:48

    • Nightmare: En flicka gör vad hon kan 🙂 Jag försökte glädja Ellis bara! Näevars det kollade jag aldrig. Du skulle aldrig skojat med mig om att du kanske redan varit på jobbet så fort ngn kollar 2 sek för länge får jag för mig att det är du. Nästan paranoid 🙂

      22 juli, 2010 kl. 06:37

      • Nightmare

        ha ha kul min kommentar fick dig bli lite vaksam och är du säker på jag skojade.. 😉

        22 juli, 2010 kl. 09:35

      • Nightmare: Ganska säker på att du skojar men jag kan ju inte vara helt säker! Skulle vara ganska häftigt eg.. 🙂

        22 juli, 2010 kl. 06:30

  5. ,,,,,,…………..,,,,,,,,,,……………,…………….. shalalalalalaa

    22 juli, 2010 kl. 12:05

  6. Ja, den funkar ju 🙂

    21 juli, 2010 kl. 11:24

  7. Lyssnar inte nu, för Guben sover.

    Det är våra allra bästa vänner och vi har så mycket att dryfta.
    Nog är den fin diaapparaten!

    Kram/Gilla

    21 juli, 2010 kl. 11:12

  8. mmm verkligen superbra!!!

    21 juli, 2010 kl. 11:07

Kommentera

