Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

En bonde hade sedan länge bestämt att han skulle ta bort skithuset när han hittade flera lådor dynamit i ladan. Det bar sig inte bättre att än att drängen ville ha en stund för sig så själv han tog med sig en p-tidnïng och gick till utedasset utan att bonden märkt det. Bonden aptera hela skiten o sprängde det. När röken skingrats såg han drängen sitta där med byxorna vid knäna, ganska tilltyglad och bara med ett öra. Bonden blev helt förstörd och sa: – Jag visste inte att du var där och ditt ena öra är borta. – Skit i örat, ser du en näve med en kuk i…

6 svar

  1. Nightmare

    ha ha den var bra..och straffet för han försöker ha roligt på arbetstid.. 😉

    23 juli, 2010 kl. 07:24

    • Nightmare: Haha så har jag inte sett det. Vilken rälig arbetsgivare 🙂

      24 juli, 2010 kl. 07:19

  2. Den var skit-bra. Kramiz

    23 juli, 2010 kl. 12:46

  3. hahaha – stackars drängen
    kramar

    23 juli, 2010 kl. 12:00

  4. Ja, jag kan inte låta bli, att påminna dej om sexundervisningen i familjen. Hihi! Jag undrar just var hon få den ifrån? HIHI!

    Kram/Gilla

    23 juli, 2010 kl. 09:51

    • Gilla: Ja jag är ju portad så jag vet faktiskt inte 🙂

      23 juli, 2010 kl. 10:23

Kommentera

