Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Utvecklingen går inte snabbt!!

När Emelie var liten kom jag ihåg att jag tänkte: ska det vara så här. Hon bara äter,skiter,sover o skriker. Och med facit i hand kan jag säga att det ÄR likadant nu som för 13 år sen!!

Enda skillnaden är att hon gjorde som man sa då  🙂

9 svar

  1. hahaha – så är det nog
    Sv: jag tror inte man kan välta med en gocart, man bara sladdar runt
    kramar

    24 juli, 2010 kl. 08:29

  2. *Ryyys* Tonåringar 🙂

    24 juli, 2010 kl. 02:40

  3. Voj, voj – låter lite tonårsuppror där 😉

    24 juli, 2010 kl. 11:02

  4. Det är inte så mycket som ändras…fast som du säger dom var lite lättare att ha och göra med då 😉

    Kram

    24 juli, 2010 kl. 08:49

  5. Nightmare

    Finns det inte ett talesätt som lyder: Sådan mor sådan dotter? 😉 (Flåt..

    24 juli, 2010 kl. 08:02

    • Nightmare: Haha, det var inte snällt sagt. Jag pratar faktiskt ibland. Iaf kvarten efter 🙂

      24 juli, 2010 kl. 08:06

  6. Japp! Japp Nu släcker jag ner för ett tag! Hör av mig när jag är tillbaka! Kramiz!!

    24 juli, 2010 kl. 07:20

  7. … och när det gäller mig:
    JAG FÖDDES SKRIKANDE – MEN HAR EFTERHAND LUGNAT MIG EN ANING.
    Ett stulet citat, dock. Hasse Alfredsson sa så – antingen exakt så eller ungefärligen så …

    24 juli, 2010 kl. 07:09

    • Bengt: Haha den ska jag komma ihåg

      24 juli, 2010 kl. 07:17

Kommentera

