Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Filips upp- o nervända groda!!

Eftersom en del av er frågat efter ett foto på Tommy´s tatuering:

Lite suddig men men. O så ska jag hälsa att man måste se hela hans kropp för att den ska göra sig rättvisa och att den även är K-märkt nu!! Tatueringen alltså!

Eftersom han fyllde 40 i fredags så fick han den perfekta födelsedagspresenten av mig:

Så nu har han ett bidrag till att tatuera över den ”upp-o nervända grodan”.

13 svar

  1. Så det blir en cover up för honom med. Det blir en betydligt större tatuering där sen..

    26 juli, 2010 kl. 09:04

    • Diana: Det harvi inte sett än!!

      26 juli, 2010 kl. 11:32

    • Sussi: Vi får se om han gör en ny tatuering. Förslog att han skulle tatuera in charlotte haha

      27 juli, 2010 kl. 08:20

  2. Wow, jag vill ha dig som vän! Ingen dålig summa. 🙂
    Jag tycker det ser ut som en ailen som håller i ett vapen…

    25 juli, 2010 kl. 10:24

    • Diana: Haha det ska jag vidarebefodra 🙂 Ändå bara hälften av vad jag fick av honom men jag hade inte råd med mer.

      25 juli, 2010 kl. 10:49

  3. Sv: ja alltså kan du fatta att alla knäppgökar har samlats på MIN blogg?

    Eh…ja….alltså inte du då givetvis….
    Du är ju jätte……..ehum……normal…..

    😉 kram

    25 juli, 2010 kl. 10:15

    • Dansbandsfrun: Ja än en gång får jag säga: som man känner sig själv känner man andra 🙂

      25 juli, 2010 kl. 10:33

  4. haha fint presentkort 😉

    25 juli, 2010 kl. 10:08

    • Johanna: Ja man vet ju inte om han vill göra ngn ny o dessutom hade de semesterstängt 🙂

      26 juli, 2010 kl. 07:09

  5. Presentkort är utmärkta presenter om man vet att de blir använda.

    Svar: Tack för komplimangen om smyckena.

    Kram/Gilla

    25 juli, 2010 kl. 10:02

    • Gilla:pga att det var till en tatuering gav jag honom pengar o ett visitkort på stället ifall han inte vïll göra ngn

      26 juli, 2010 kl. 07:08

  6. Har det varit svårt att lamna kommentarer? Skumt.
    Finfin tatuering men aj så ont det gör…tror jag:).

    25 juli, 2010 kl. 10:01

    • messan: Vi får se om han tatuerar över den. Du ska inte tatuera dig heller för det är titan i färgerna. En tungmetall

      26 juli, 2010 kl. 07:03

Kommentera

