Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Sveriges mest välstädade hem!!

Telefonsamtal med pappa!!

– Vad gör du? frågar pappa.

– Ja jag städar,svarar jag.

Igen… Du måste ha Sveriges mest välstädade hem!!

Udrar om jag sagt det förut!? En gång i tiden trodde man inte att de fatta nått!! Föräldrar alltså.

Han har alltså genomskådat den, haha.

8 svar

  1. Städa är typ de enda jag gör!

    3 augusti, 2010 kl. 11:05

  2. städa måste man ju, så är det bara 🙂
    Sv: jo, lite snuskig fantasi har du nog 🙂 Satu-kram betyder i det inlägget att min kära dotter Mariiqa (Satu) skulle komma förbi på kvällen efter jobbet och ge mig en kram – hahaha
    ha det gott – kramar

    28 juli, 2010 kl. 09:19

    • ansepanse: jag tror inte på ngt förräns det är förnekat offentligt 🙂

      28 juli, 2010 kl. 07:30

  3. Ja, man kan inte lura sin pappa allt för länge inte 😉

    28 juli, 2010 kl. 08:22

  4. härligt med nystädat:)
    ha en gonatt

    27 juli, 2010 kl. 11:04

    • soffie: Det blir i stort sett aldrig så 🙂

      28 juli, 2010 kl. 06:45

    • Tofflan: Nu blev jag jätteglad! Så himla gulligt skrivet
      Kram

      27 juli, 2010 kl. 11:29

Kommentera

