Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nattens roliga histora!!

Anton gick i första klass och skulle ha sin första lektion i sexualundervisning.
Fröken tyckte att alla barnen skulle fråga sina föräldrar hur de hade kommit till.
På kvällen frågade Anton sin mamma hur han hade blivit till och mamman svarade att storken hade kommit med honom precis som den hade kommit med henne, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv.
Anton memorerade detta innan han gick och lade sig, och dagen därpå var hann ivrig att berätta detta och fick berätta först.
– Jag har kommit med storken precis som min mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv, så i min släkt har vi inte knullat på över 200 år

 

12 svar

  1. Hahaha smart Anton.. Om han nu visste varför fråga? hahaha

    3 augusti, 2010 kl. 11:23

  2. Sv: Du får själv välja mellan danstant eller dansTant. 😉

    30 juli, 2010 kl. 03:04

  3. Här har storken också varit aktiv och jag är fortfarande jungfru… Unikt eller hur??

    30 juli, 2010 kl. 01:10

    • Bara Jag: Har mä’rkt att du inte är som alla andra 🙂

      30 juli, 2010 kl. 09:25

  4. Hrm, jag har gått tillbaka i arkivet typ en månad och hittar inget inlägg som heter bokstäver där jag blir länkad… Jag hittade två schlagerlänkningar men inget om det du nämner. Det är inte fel Diana och du är lite full igen? 😉

    30 juli, 2010 kl. 10:49

  5. en konstig släkt den gossen kommer ifrån – hahahaha
    kramar

    30 juli, 2010 kl. 10:26

  6. Den var jäkligt bra. Kramiz

    30 juli, 2010 kl. 10:06

  7. När jag skulle få mitt första syskon var det också storken som skulle komma. Mamma sa, att jag skulle lägga en sockerbit i fönsterkarmen till storken, så skulle de komma en bebis. Det gjorde jag, men så vid flera tillfällen att det var Mamma som tog bort sockret. Så en gång, var sockerbiten borta och DÅ trodde jag att storken hade varit där. Jag fick en lillasyster så småningom. Som man lurade ungarna på den tiden!

    Svar: Visst var flickorna modiga, som ställde upp och sjöng, för det var en rätt stor publik.

    Nu ÄR jag gammal, då mitt citat gäller även mej.

    Kram/Gilla

    30 juli, 2010 kl. 10:04

  8. Han behövde nog ingen sexualundervisning, låter det som 😉

    30 juli, 2010 kl. 09:35

  9. hihihi
    ha en toppenfredag

    30 juli, 2010 kl. 08:51

  10. Miss Juni

    Visst är dom charmiga?! Barnen!!

    30 juli, 2010 kl. 06:38

  11. Hehe, han fattar lite iaf… 😉

    30 juli, 2010 kl. 12:11

Kommentera

