Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Tomtefar satte sig på en barstol och utbrast stolt:
– Min fru älskar mig mer än någon annans fru älskar sin man.
– Vad får dig att tro det? Undrar bartendern.
– Jo, förra veckan var jag sjuk och fick vara hemma några dagar. Och tomtemor var så glad att jag var hemma, så varje gång brevbäraren eller rörmokaren kom förbi, sprang hon ut på uppfarten och skrek:
– Min man är hemma, min man är hemma, min man är hemma!!

9 svar

  1. Den var dååålig haha

    3 augusti, 2010 kl. 11:38

  2. Nightmare

    Minnns en dikt som gick ” snön lyser vit på fur och gran,
    snön lyser vit på taken, ENDAST TOMTEN ÄR VAKEN” Men knappast i din historia… 🙂

    31 juli, 2010 kl. 09:58

    • Nightmare: Näe du skulle bara veta vad jag kan för historier i detta ämne 🙂 iofs BÖRJAR dem likadant!!

      31 juli, 2010 kl. 10:36

  3. Det var inte lätt för den tomten. Kramiz

    31 juli, 2010 kl. 01:57

  4. HA,HA, den var Bra !!! =)

    31 juli, 2010 kl. 10:34

  5. Du hittar ju alla möjliga tokigheter. Jag brukar läsa upp en del av dom till Sibbelin och han har också kul

    Kram/Gilla

    31 juli, 2010 kl. 10:25

  6. hahaha – stackars tomtefar
    Sv: nej det var min dotter – Mariiqa 🙂
    kramar

    31 juli, 2010 kl. 10:06

  7. haha haha haha haha haha haha

    31 juli, 2010 kl. 09:30

  8. Stackars naiva karl…

    Sv: Haha, vi får väl se vad som händer på tavelfronten. 🙂

    30 juli, 2010 kl. 10:41

Kommentera

