Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Danstanten

Så här skrev decdia: Danstant med tanke på tidigare inlägg kanske…? 🙂

Vadå dansTANT!! tänkte jag först men så kom jag fram till att det måste vara dansant hon menar 🙂 Eller hur?!

P.S Svarar på era kommentarer sen för jag måste städa lite (och nu ljuger jag faktiskt inte). Barnen kommer hem på söndag.

7 svar

  1. Hahaha dans-tant haha

    3 augusti, 2010 kl. 11:27

    • Ellis: Javisst var det elakt 🙂

      4 augusti, 2010 kl. 08:49

  2. städa med måtta!
    kramar

    30 juli, 2010 kl. 07:58

    • Ansepanse:Dont worry!! 🙂

      30 juli, 2010 kl. 08:54

  3. Haha, det var så man stavade det… haha.

    30 juli, 2010 kl. 06:29

  4. Den dansanta danstanten ser piggare ut, än vad gör idag.

    Kram/Gilla

    30 juli, 2010 kl. 05:29

  5. Städa lugnt 🙂

    haha ja det är kul och skratta åt sånt andra gör 😛

    30 juli, 2010 kl. 05:22

Kommentera

