Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Allt är relativt!!

Gillas man kallar mig för ”hon den fräcka”.. Haha är det så ni uppfattar mig?! Mycket bättre än Nattis och Dansbandsfrun kommentarer iofs  där de skulle beskriva mig med ett ord!! Underlig och enerverande!!  Det skulle nog vara UNDERBAR och ENERGISK!! Det tror jag iaf, det måste ha varit stavfel. Tur att min pappa är dyslektiker så jag förstår vad de menar 🙂

10 svar

  1. Enastående då!?

    3 augusti, 2010 kl. 11:42

    • Ellis: Återigen märks det att vi är släkt

      4 augusti, 2010 kl. 08:45

  2. Nu har jag skvallrat och han sa, att han ju själv var fräck i munnen. Det stämmer till 100%.

    Kram/Gilla

    1 augusti, 2010 kl. 09:43

  3. Har ju helt glömt detta – här kommer mitt ord: ”Halvtossig” 🙂

    1 augusti, 2010 kl. 07:37

  4. Ha ha – fördelen med att känna någon med dyslexi är att allt kan omtolkas 🙂

    31 juli, 2010 kl. 11:35

  5. hahaha – jag tror ändå att allt är sagt med en glimt i ögat
    ha det gott – kramar

    31 juli, 2010 kl. 08:52

    • ansepanse: Det tror jag med!! Annars hade jag inte gjort ett inlägg om det

      1 augusti, 2010 kl. 07:19

  6. Dom är ganska taskiga på att stava, Nattis och Dansbandsfrun 😉

    sv: Vi hade en toppendag på öland 🙂

    31 juli, 2010 kl. 08:32

    • AMA: Jag håller med dig men som TUR är förstår man ju innebörden 🙂

      31 juli, 2010 kl. 11:09

  7. Fräck kan man ju vara på mer än ett sätt min vän. Han har inte fått höra några fräckisar från nån annan från bloggvärlden, för det kommer inte så roliga saker som dina. J

    ag skulle inte vilja vara utan dina olika inslag för allt i världen. Han vet ju inte vad du åstadkommer för övrigt.

    Han skulle bara veta att du skriver om honom!!! Ha!!! Men jag kommer nog att skvallra förstås. Hihi!!!

    Kram/Gilla

    31 juli, 2010 kl. 08:25

Kommentera

