Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bikinirea!!

 På tal om bikinis. Fast den gäller varken mig eller Emelie. Mig pga att jag inte har några o Emelie ar inte uppnått den åldern än

10 svar

  1. Hahahaha underbar.

    3 augusti, 2010 kl. 11:43

  2. hahaha – den var bra
    kramar

    1 augusti, 2010 kl. 12:04

  3. Nightmare

    Var på väg skicka foto när jag kom på att du har ju en familjeblogg.. 😉

    1 augusti, 2010 kl. 11:05

    • Nightmare: Haha Vilken himla tur att du tänkte på det 🙂 Det hade jag glömt..

      1 augusti, 2010 kl. 11:45

  4. Nightmare

    Borde nästan krävas bildbevis.. 😉 Du är inte ensam jag har också svårt fylla min bikini, brukar stoppa dit lite strumpor och annat..ha ha (just having fun…

    1 augusti, 2010 kl. 08:19

    • Nightmare: Hahahahaha Det är ju på DIG jag borde ha bildbevis 🙂 Har du en regnrock över också?

      1 augusti, 2010 kl. 08:24

      • Nightmare

        Ha ha ha klart jag kör regnrock men oftast på helgerna när jag drar ut på äventyr.. 😉

        1 augusti, 2010 kl. 09:19

      • Nightmare: Du måste fota nästa gång o skicka så jag kan lägga ut på bloggen 🙂

        1 augusti, 2010 kl. 09:53

  5. Nightmare

    ” Mig pga att jag inte har några” menar du bikini eller sånt man fyller dom med? 😉

    1 augusti, 2010 kl. 07:41

    • Nightmare: Haha jag har faktiskt bikinin iaf 🙂

      1 augusti, 2010 kl. 07:42

Kommentera

