Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Mitt bidrag till Batman!

Eftersom decdia inte är den lättaste kvinnan att ha att göra med 🙂 så vill jag tipsa Batman om denna tidning:

För er som inte känner oss vill jag bara klargöra att det är ett skämt om det nu inte framgår!!

4 svar

  1. Haha, den var ju helt jädra underbar! Kan tänka mig att Batman är en av redaktörerna till denna hittepå tidning. 🙂

    Jag tackar för länken… men du kommer inte få nåt tack-inlägg. Hehe

    31 juli, 2010 kl. 01:45

  2. Hahaha! Batman kommer att bli sååå glad för det här tipset 🙂

    31 juli, 2010 kl. 10:04

  3. haha en sån där tidning skulle nog många karlar behöva!

    31 juli, 2010 kl. 07:33

  4. Hahaha…ja…den kan han behöva 😉
    God morgon!

    31 juli, 2010 kl. 07:32

Kommentera

