Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vilken diagnos har du?!

Gjorde ett jätteroligt test på FB.  Vilken diagnos har du?

Grattis, du är SCHIZOFREN!

Ja, du har absolut INGEN verklighetsuppfattning. Du har levt i en psykos under en längre tid och gjort bort dig totalt! Medan du har pratat med dina egna hallucinationer i matkön har alla dina nära och kära lämnat dig och det enda som återstår är en tur till Säter där du fortsättningsvis måste förlita dig helt på andras objektivitet, ja, det och en jävla massa neuroleptikum/antipsykotika.

Som tur är har jag en kompis med samma diagnos så jag inte är helt ensam!!

9 svar

  1. haha den har jag med fått! men de visste jag.

    3 augusti, 2010 kl. 11:40

  2. hahaha – där vågar jag inte kolla
    SV: nej inga bilder på kalaset men golvet ska jag nog kunna fota när vi fått upp de nya köksluckorna också
    kramar

    31 juli, 2010 kl. 08:49

  3. Det testet ska jag nog kolla. Blev bara 0-0 mot AIK. Kramiz

    31 juli, 2010 kl. 07:38

  4. Hahaha, det testet vågar jag nog inte göra..
    Men vilken tur att ni har varann då 😉
    Kram

    31 juli, 2010 kl. 06:22

  5. Ååå, måste jag kolla! Är övertygad om att jag har nå´n ADHD-variant… ;o)

    31 juli, 2010 kl. 05:29

  6. Skönt att märka att jag är i gott sällskap…. 😉

    31 juli, 2010 kl. 05:24

  7. Jag glömde ju att berätta att du har alldeles rätt. Mons Kallentoft har skrivit sina historier just om och i Linköping.

    Kram/Gilla

    31 juli, 2010 kl. 05:20

  8. Jag är inte så glad för att gå med i alla möjliga spel och andra applikationer. För jag har ingen lust att dela med mej av mej själv till andra än mina vänner. Så därför har jag inte provat testet.

    Svar: Sibbelin heter Sibolt i mellannamn och kallas faktiskt för Sibbe av sina gamla arbetskamrater. Så du slog huvudet på spiken. När jag börjar med att läsa upp nåt som du har skrivit, så säger han: Är det hon den fräcka? innan jag har hunnit läsa. Han är småfräck själv, så han är inte buskablyg precis.

    Att jag kallar honom för Sibbelin, var mera för att han skulle få vara lite mer anonym, om någon han känner skulle läsa vad jag skriver.

    Kram/Gilla

    31 juli, 2010 kl. 05:01

  9. NIx, ska INTE göra det testet! Är du schizofren, är jag nog trizofren – finns det nåt som heter så?
    NEJ! Där ser du…..

    31 juli, 2010 kl. 04:17

Kommentera

