Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Flatlöss!! Eller favorit i repris!

Jag är tjenis med de flesta som rör sig kring apoteket däribland A-lagarna..

De tycker att det  är rätt kul med mig för de får såna svar de inte förväntar sig. Idag var det en som frågade lite skämtsamt om vi inte skulle ta den där middagen ikväll. Näe jag kan inte, men tack ändå svarade jag. Då sade han: du vet inte vad du missar.. Jaaa antagligen flatlöss svarade jag. Gud vad de skrattade..

18 svar

  1. Haha fräcka svar är bäst

    3 augusti, 2010 kl. 11:44

  2. Muahaha 🙂

    1 augusti, 2010 kl. 07:13

  3. att du vågar! 🙂
    kramar

    1 augusti, 2010 kl. 12:04

  4. Som du skrev här ovan, så har jag svårt för att finna orden i rätt ögonblick, men kommer på dem när det är för sent. Snopet!

    1 augusti, 2010 kl. 10:44

  5. Jag berättade den här sanna historen också. Han tyckte att det var ett jäkla bra svar.

    Sibbe är också duktig på att ge rappa svar.

    Kram/Gilla

    1 augusti, 2010 kl. 09:46

    • Gilla: Det är kul när man finner sig för det är ju lika ofta tvärtom

      1 augusti, 2010 kl. 09:57

  6. Haha, gillar de som fäller snabba och förstummande kommentarer.. 🙂 Lårplastik, ja där finns det mycket lös hud, så det är detn allra sista operationen jag vill göra, all annat är något som jag får leva med och känner att det är helt ok 🙂

    1 augusti, 2010 kl. 09:02

  7. Hahaha! Du är så rapp i truten 🙂

    1 augusti, 2010 kl. 08:53

    • Ama: Ja ibland får man till det!! 🙂

      1 augusti, 2010 kl. 08:56

  8. Det går ju en påkostad amerikansk storfilm på bio just nu som heter THE A-TEAM. Har inte sett den – men handlar den om det östgötska A-laget?

    1 augusti, 2010 kl. 08:46

    • Bengt: Haha o så medverkar väl riksgälskontorets personal också?!

      1 augusti, 2010 kl. 08:53

  9. Sv: Jag använder ”Picasa” och ”Picnik”.
    Båda är gratis på internet.
    Skit kul att sitta och ändra och grejja.
    Kram på dig!

    1 augusti, 2010 kl. 08:20

    • Camilla:Filip laddade hem picassa men jag tog bort det då jag bara trodde att det var ngt skräp. Får ladda hem igen då
      kram

      1 augusti, 2010 kl. 08:32

  10. Sv: Det är den första av vampyrböckerna om jag fattat det rätt. Den som heter Twilight på film.

    1 augusti, 2010 kl. 08:14

    • Hege: Jag har läst alla fast jag kommer inte ihåg vad de heter men de var jättebra. Även den som inte tillhör vampyrserien, den om utomjordingar.

      1 augusti, 2010 kl. 08:26

  11. dom har inte tråkigt när dom handlar hos dig

    1 augusti, 2010 kl. 07:53

  12. Hahaha…
    Men kunde du missa ett sådant erbjudande? 😉
    Kul att du törs skämta så med dom.
    God morgon!

    1 augusti, 2010 kl. 07:40

    • Camilla: De är fromma som lamm

      1 augusti, 2010 kl. 07:46

Kommentera

