Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Känner att jag behöver muntra upp mig själv!!

Har ni ngt roligt ni kan skicka? En rolig historia eller så?

23 svar

  1. Ni som ALDRIG lyckas med något ni gör 1:a gången: bli aldrig fallskärmshoppare!

    2 augusti, 2010 kl. 09:39

  2. Tja kolla dom här


    Dom har gjort ännu sjukare videor, men skivbolaget har plockat bort dom kolla dom här så fort du kan, innan dom också försvinner.

    2 augusti, 2010 kl. 08:20

  3. Jag kan en som jag gjort själv, den handlar om en groda…haha

    sv: ja nu hoppas jag att det blir tors snart så jag får åka till värmen igen. Där mår jag bättre än här ;(
    (jag klagar inte på vädret)………………………………………
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    .

    …………………….jävla skit, piss helvetesväder!!!!!!!!

    jo, det gjorde jag visst 😉

    kram

    2 augusti, 2010 kl. 07:52

    • Dansbandsfrun: Jag förstår dig. Måste vara skitjobbigt att vara så väderberoende. Kram

      3 augusti, 2010 kl. 07:27

  4. hoppas du har piggat upp dej nu med alla roliga historier du fått,jag har ingen på lager just nu,
    men ha en goo kväll

    2 augusti, 2010 kl. 06:41

  5. Har du blivit på bättre humör nu, när du har fått så många trevliga saker att skratta åt?

    Svar: Jag fick som jag ville och mina föräldrar fick en kronprins så småningom också. Det var första manliga barnbarnet i Pappas släkt. De höll på att tävla med min Farbror och Faster att få den första grabben. ”Vi” vann, för ”dom” fick bara fyra flickor.

    Och du, visst gick det att lura en i unga år om så allvarliga saker som till exempel STORKEN!

    Kram/Gilla

    2 augusti, 2010 kl. 05:30

  6. Ja det var den verkligen 🙂 lyssnar massor på den nu, så fin text

    2 augusti, 2010 kl. 05:26

  7. jag behöver också lite uppmuntran, vi kanske kan hjälpa varandra på något vis 🙂
    kramar

    2 augusti, 2010 kl. 10:31

    • ansepanse: Har det hänt ngt?

      3 augusti, 2010 kl. 06:22

  8. Inga historier på lut just nu.. men några EFIT – bilder hos mig 😉

    2 augusti, 2010 kl. 10:12

  9. ingen som jag kommer på just nu och min semester började v27

    2 augusti, 2010 kl. 08:22

  10. Oj…så här tidigt på morgonen.
    Det är DÅ jag går in på bloggar för att få upp mitt humör 🙂
    God morgon!

    2 augusti, 2010 kl. 07:15

    • Camilla: inlägget är från igår men det funkar idag med. Att börja dagen med ett skratt är aldrig fel 🙂

      2 augusti, 2010 kl. 07:27

  11. Nightmare

    sista sen får du kittla dig själv till lite skratt..

    Pappan till sonen:
    – Snart kommer storken med ett litet syskon till dig.
    Sonen:
    – Jäkla pucko! Hela stan är full av brudar, och du sätter på en stork!

    2 augusti, 2010 kl. 05:20

    • Nightmare: Har hört den förut men gud så bra den är. Lika rolig varje gång. Tack för skrattet 🙂 Precis vad jag behövde en ny jobbardag

      2 augusti, 2010 kl. 07:18

  12. Nightmare

    Hitta en till, kanske lite för rå för din familjeblogg.. 🙂

    Kvinnan:
    – Visst finns det något underbart i mig också!
    Mannen:
    – Ja, men den drar jag snart ut!

    2 augusti, 2010 kl. 05:17

    • Nightmare: Ja just det familjeblogg var det ja 🙂

      2 augusti, 2010 kl. 07:16

  13. Nightmare

    Du kan ju ha hört den förr…

    2 grabbar funderar över ett glas öl framför tv:n.
    – De sägs att kvinnor kan göra två saker samtidigt.
    Varför kan de då inte ha sex och huvudvärk samtidigt?

    2 augusti, 2010 kl. 04:57

    • Nightmare: Haha den var bra. De andra två hade jag hört men inte den här. Fast de andra är bra också. I synnerhet den med storken!!

      2 augusti, 2010 kl. 07:15

  14. Förra gången som jag skickade en YouTube-snutt så hade du redan sett den. Men: nya tag! Min favorit bland REKLAMsnuttarna. Jag kallar den: Turordningsregler i Spanien.

    1 augusti, 2010 kl. 10:56

  15. Jag läste detta inlägg härom dagen och jag var tvungen att skratta. Kanske var jag bara trött….

    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15182200

    1 augusti, 2010 kl. 10:50

  16. Har du läst min blogg för idag? Den är både osann och sann.

    Kram/Gilla

    1 augusti, 2010 kl. 10:41

Kommentera

