Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Intellektuella konversationer!!

Min son och jag har så intellektuella konversationer.

– Det där är äckligt Filip. Du behöver inte ta i när du fiser. Det är bättre att de inte låter.

– Ofta man kan göra ljudlösa fisar säger Filip.

– Mamma kan!!

– Vi har något gemensamt iaf.. vi är släkt, säger den där!!  Barnen undrar om jag verkligen är 41!! Men näe det är jag ju inte. Jag är ju bara 40!!

Dont try this at home!!

Det var två bajskorvar som spelade fotboll. Då kom det en diarreklump o frågade om han fick vara med.- Näe det här är bara för hårda grabbar 🙂

Det är bra att vara i kontakt med barnet inom sig 🙂

16 svar

  1. Hmmm, man undrar om det hjälpte mot generande hårväxt.

    4 augusti, 2010 kl. 01:22

  2. Nämen vad menar du? Vi tjejer fiser väl aldrig!! 😉

    4 augusti, 2010 kl. 09:35

  3. Underbart!! Bli aldrig vuxen!! 🙂

    4 augusti, 2010 kl. 09:02

  4. Ha ha – kulturell upplysning är alltid givande 😉

    4 augusti, 2010 kl. 08:03

  5. SBD som vi kallar dem här hemma, silent but deadly.

    4 augusti, 2010 kl. 06:45

    • Diana: Haha den ska jag komma ihåg 🙂

      4 augusti, 2010 kl. 08:41

  6. Haha skulle aldrig ha funkat att leva ett roligt liv utan humor!

    3 augusti, 2010 kl. 10:59

  7. Blev lite skitsnack där. Kramiz

    3 augusti, 2010 kl. 09:51

  8. haha ja vi hade kul 🙂

    min kompis säger jag har en fisar min, men hon måste hitta på haha 😛

    3 augusti, 2010 kl. 09:19

  9. Designtorget vid Sergels torg. Vet inte om dom finns på andra ställen också.

    3 augusti, 2010 kl. 08:14

    • D-possen: Tack då vet jag

      4 augusti, 2010 kl. 09:49

  10. På SR Värmland hade vi under många år ett nöjesprogram som gick hela fredagseftermiddagarna och som hette Fri Fart Fredag. Förklarat för en engelsman: The name of our programme is Free Fart Friday! … What? … Släpp gaserna loss – det är fredag! Snart.

    3 augusti, 2010 kl. 08:09

  11. hahaha – man ska bejaka barnet inom sig 😀
    kramar

    3 augusti, 2010 kl. 07:36

  12. HA HA HAAAAAA! Helt min typ av humor! 😆

    3 augusti, 2010 kl. 06:28

  13. Haha, riktig dagishumor minsann… Visste du att man kan köpa gosedjuren ”kissdroppen” och ”bajskorven” numera?

    3 augusti, 2010 kl. 06:12

    • Dvärghunspossen: Näe det visste jag inte. Var kan man hhandla dem?

      3 augusti, 2010 kl. 06:37

Kommentera

