Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Roliga T-tröjor på Skänninge!!

Som vanligt har jag inte tagit kort. Ni förstår vad besvikna mina barn kommer att vara när de är äldre. Jag verkligen suger på att ta kort!!

Men roliga tröjor hade de iaf:

* ”Have no fear, have a beer

* ”Den är liten men den luktar likadant som en stor”

Och min personliga favorit:

* ”Hembränt smaken man aldrig minns”

3 svar

  1. Den var bäst, Hembränt…………. Kramiz

    5 augusti, 2010 kl. 11:24

  2. hahaha
    kramar

    5 augusti, 2010 kl. 11:22

  3. JAG blir besviken på dig!!! skaffa en kamera för fan!

    5 augusti, 2010 kl. 12:04

Kommentera

