Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Skänninge marken!

Har varit på Skänninge marken idag en liten stund. Som vanligt var det sådär. Såg att apoteket där bara har öppet mellan 10-18 och stängt på helgerna. Kanske borde söka nytt jobb!! Sätta Skänninge på kartan 🙂

När jag tänker efter är det nog inte en så bra ide. Har för mig att det ska flyttas till Mjölby, en av de andra metropolerna i Östergötland:)

Fast dit ska jag ev följa med Streetpack , när Onkel Sam har fest i sept. Så i Mjölby behöver jag inte söka jobb för att bli känd  iaf, haha.

11 svar

  1. Meh! Inte Skänninge och Mjölby! Det är ju värre ställen än Metropolen Byhålan – där finns för övrigt TRE apotek numera, tror jag! (Ett av dem drivs av ICA Maxi och är totalt värdelöst, kanske Kloppan skulle kunna höja värdet?)
    Kramen!

    5 augusti, 2010 kl. 10:25

    • Tofflan: Det är ju främst arbetstiderna jag vill åt. ¨På Maxi har de säkert öppet varje dag o till sent på kvällarna också
      Kram

      5 augusti, 2010 kl. 02:43

  2. haha nej, känd kan man ju bli på många andra sätt!! 😉

    5 augusti, 2010 kl. 08:53

  3. Jag tycker du skall flytta och skaffa nytt jobb där! 😀

    5 augusti, 2010 kl. 12:04

    • Ellis: jag tror jag väntar påå anbudet 🙂

      5 augusti, 2010 kl. 03:38

  4. Dom Tiderna lät ju bra 🙂

    Kram

    4 augusti, 2010 kl. 10:50

  5. tänk där var vi varje år när jag va liten jag föddes i Linköping å flyttade till Vikingstad sen,.
    kul med marknad,
    ha en goo natt

    4 augusti, 2010 kl. 09:31

  6. Du kan ju inte svika dom kunder som du roar idag, och om du fäljer mina nya steg så kommer du bli ett profs på att animera

    4 augusti, 2010 kl. 08:31

    • Vicke: Ska försöka nästa vecka

      5 augusti, 2010 kl. 09:47

  7. ska apoteket flytta är det ju ingen större hit att börja där 😀
    kramar

    4 augusti, 2010 kl. 08:11

  8. Skänninge Apotek skulle nog ta en virvelvind som älskar sitt jobb med uppsträckta händer! Kram

    4 augusti, 2010 kl. 08:00

Kommentera

