Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens bästa kommentar!!

Återigen står Camilla för dagens bästa kommentar:

Camilla
cammo69.blogspot.com

 

 

Vad då värre diagnoser?
Är det den värsta diagnosen du kan hitta på….att bo i Norrland
I så fall har du ett fall här
Kram på dig!

Haha jag menade ju paranoid!! Men å andra sidan kan det vara liktydigt med att bo i Norrland 🙂

7 svar

  1. Du sitter alltså och kallar även mig för paranoid?? Jag som tycker du är trevlig och allt!! 😉

    5 augusti, 2010 kl. 10:23

    • Bara Jag: Vad kan jag säga?! Skenet bedrar 🙂

      6 augusti, 2010 kl. 06:50

  2. Hahahaha….Tack så mycket!
    Kram och god natt!

    5 augusti, 2010 kl. 09:18

    • Camilla: Nöjet var helt på min sida 🙂 Kram

      5 augusti, 2010 kl. 09:32

  3. Nej du kanske gör bäst och väntar tills imorgon när det är ljust ute 😉

    5 augusti, 2010 kl. 09:09

  4. hihi,
    hoppas du har haft sol idag,
    kram

    5 augusti, 2010 kl. 08:45

  5. Haha tack så mycket till grattis är mycket glad över min laktosmage…..eller inte *haha*

    5 augusti, 2010 kl. 08:30

Kommentera

