Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Korrekt svar!

Det är allt tur att en del av mina jobbarkompsar har mig så att de förstår vilka roliga svar de levererar…

En jobbarkompis hade en kund som skulle betala med kort. Han hade chip på kortet o sade: – Var fan har du hålet ngnstans?

                                                                                                                                                                                           – Därnere svarade min jobbarkompis

Ett helt korrekt svar i mitt tycke 🙂

10 svar

  1. Även om apotekspersonal är långsamma så är dom ju väldigt rappa i käften 😉

    6 augusti, 2010 kl. 05:05

  2. Det var ett mycket rappt och dugligt svar. Kramiz

    6 augusti, 2010 kl. 11:23

  3. Hade man varit blind hade man verkligen undrat vad som försiggått hihi

    Jag har något till dig i min blogg 🙂

    6 augusti, 2010 kl. 08:48

  4. God Morgon!
    3 veckor och 4 dagar har jag haft, så du har inte jobbat riktigt 4 veckor än 😉
    Kram

    6 augusti, 2010 kl. 04:54

  5. Inofficiellt arbete? Nej nej – inte ännu 😉 Jag vet inte hur hösten ser ut riktigt – ännu. That’s all. Ideellt arbete i hemmet räknas ju inte som arbete!

    5 augusti, 2010 kl. 10:48

  6. Alltså, vad är ni för gäng egentligen? Jag har aldrig i mitt liv sett en apoteksanställd som skämtar/ler/är under 60.

    5 augusti, 2010 kl. 10:38

    • Diana: Vi är kanske undantaget.. 🙂 Kul har vi iaf

      6 augusti, 2010 kl. 06:53

  7. Ha ha, mycket vitsigt även om leverantören av vitsen kanske inte ens var medveten om det 😉 Hey! Jag vill OCKSÅ ha ett jobb där det är OK att dra vitsar, vara som man är med glimten i ögat och där kunderna verkar kunna ta båda delarna – var hittar jag ett sån’t??

    5 augusti, 2010 kl. 10:37

  8. Nightmare

    Bra svar och undra vilket hål hon tänkte på? 😉 Läste nånstans att kvinnans kropp är ett olagligt bygge då man lagt avloppet alldeles för nära lekplatsen..(låt fantasin flöda.. 🙂

    5 augusti, 2010 kl. 10:19

    • Nightmare:Haha. Hon tillhör en av de mer diskreta på jobbét så antagligen var on helt seriös i sitt svar. Du behöver inte be mig om att låta fantasin flöda. Det gör den så bra ändå 🙂

      5 augusti, 2010 kl. 10:27

Kommentera

