Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ungefär!!

Ungefär så här vill jag känna……. när jag äter pannkakor….

4 svar

  1. Nightmare

    Du menar så som du känner dig när han dra av sig
    t-shirten?
    måste säga han städat upp sitt scenframträdande en del eller har han blivit vuxen 🙂

    6 augusti, 2010 kl. 06:10

    • Nightmare: Ja precis så. Fast bara när jag äter pannkakor då 🙂 Han har blivit lite lugnare med åren, han tänker väl på hjärtat 😉

      6 augusti, 2010 kl. 06:47

  2. Varför pannkakor??

    6 augusti, 2010 kl. 12:16

    • Bara Jag: Det är gott!!

      6 augusti, 2010 kl. 07:01

Kommentera

