Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

De ofrivilliga (?) onanisterna!!

Det verkar som vi som inte har ngt fast sällskap har fått högst poäng i sexleksakstestet. Det finns ju två möjliga scenarion: antingen använder vi mer leksaker eller så håller vi oss uppdaterade i frågan av ren o skär nyfinyhet. (Ja det finns ju fler möjliga scenarion men jag tänkte inte doktorsavhandla i ämnet!!) Undantaget från regeln  är decdia som både hade hög poäng o har Batman men jag misstänker starkt att hon är mer än en länkfetischist.  Ni kanske minns hennes våffelinlägg o det är nog bara toppen på isberget 🙂   

Och jag kan verkligen konsten att sätta bra rubriker på mina inlägg. Undrar varför inte Se o Hör har hört av sig!?

15 svar

  1. Ja, det märktes ju att jag hade sällskap då. Jag var ju bara en medlmåtta 😉

    7 augusti, 2010 kl. 10:37

  2. Nu ska Ellis vara tyst, klart jag ska ha länkningar! Hon vågar inte ens skriva ut vad hon fick på testet.
    Appropå testet så är du precis lika snuskig som jag då, haha!
    Visst att jag har gubbe, men han är ju inte alltid hemma och då gäller det att ha en backup-plan…

    6 augusti, 2010 kl. 09:24

  3. hahaha – vem vet vem som hör av sig så småningom

    6 augusti, 2010 kl. 07:09

    • annsepanse:Jag sitter ju här o väntar o väntar. Men ingen hör av sig 🙂

      6 augusti, 2010 kl. 07:17

  4. Haha ja jag är ju singel o fick hög poäng. Beror nog mest på ren nyfikenhet och en rad jäkligt bra gissningar! kramar

    6 augusti, 2010 kl. 07:03

    • maskrosen: Du ser!! Min teori går hem (iaf på dig)

      6 augusti, 2010 kl. 07:09

  5. Tror nog att många gissade rätt mycket. Kramiz

    6 augusti, 2010 kl. 06:36

    • Rogggan: Kanske. Jag gissade på 4 frågor

      6 augusti, 2010 kl. 07:04

  6. Den tidningen, kanske både har sett och hört dig 🙂
    Kram

    6 augusti, 2010 kl. 06:16

    • veiken: det är alltså därför de inte hör av sig menar du 🙂

      6 augusti, 2010 kl. 07:03

  7. Ha ha, jag klarade testet med betyget MVG – gjorde det tidigare i veckan 😉

    6 augusti, 2010 kl. 05:36

  8. Jag gillar inte att du länkar decdia sådär mycket!!

    6 augusti, 2010 kl. 03:20

    • Ellis: Tycker du att jag föder hennes böjelse 🙂

      6 augusti, 2010 kl. 03:45

  9. Ja, du är bra på rubriker, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

    6 augusti, 2010 kl. 03:11

Kommentera

