Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Egentid!!

Ja nu har barnen åkt till sin pappa så nu blev det egentid här! Och vad gör man DÅ  som singel?

Jooo det kan jag tala om!! Man tar fram snabeln och njuter av brummandet utan störande moment (dammsugaren alltså, tänk inte så snuskigt),viker tvätt o bloggar lite…. Var tog rättikan vägen,decdia? Jag sa ju åt dig att konservera den,inte behövde du ge den till Em o de andra pantertanterna. Jag såg allt bilden inne hos Em,knottror o allt hade du bemödat dig med.

Du kan då aldrig göra ngt med klass 🙂  Var var  den svenska o norska flaggan?

 För husfridens skull länkár jag dig INTE haha!! Ellis börjar känna sig lite åtsidosatt av sin mor tror jag. Bäst att jag bedyrar henne min kärlek o tar en blueslåt bara för hennes skull!! Haha fast jag är lite snäll för det är en ganska modern låt och inte för att chansen är stor men hon kan gilla den.

17 svar

  1. Tack Sunshine, för att du inte viker dej helt för din bortskämda unge Ellis, utan tänker lite på ”syrran” också…kanonbra låt Give me one ..more..please.. =)

    9 augusti, 2010 kl. 10:36

  2. Dammsuga skulle jag också behöva men katten och hunden gillr’t inte.

    9 augusti, 2010 kl. 09:08

    • frunatmaken: Haha det var en bra ursäkt. Den stjäl jag genast!!

      9 augusti, 2010 kl. 09:11

  3. Visst är det bra att få städat men ut i livet och njut istället.. Städningen finns kvar där till en annan dag 😉

    9 augusti, 2010 kl. 08:02

  4. sv. ja jag har tur, de har redan vuxit 2 mm sen jag klippte (tre dagar sen faktiskt) Men de hemsk musik!

    8 augusti, 2010 kl. 09:16

  5. Haha, jag är helt oskyldig till gurkan! Jag gav henne en totalt osnuskig blomma och lite nötter. Hehe… Rättikan stod jag bara och dreglade över, men en vacker dag så…

    8 augusti, 2010 kl. 08:53

  6. DU kan knappast löva mig då du alltid är elak o sätter bajsmusik här :O

    8 augusti, 2010 kl. 08:51

    • Ellis: Det är just pga min stora k´ärlek till dig som jag sätter in ”bajsmusik”. Jag vill ju att du ska veta vilken musik jag gillade när jag var ung 🙂

      8 augusti, 2010 kl. 09:18

  7. Njuter av brummandet från snabeln??
    Här överlåter jag allt sånt åt min sämre f’låt bättre hälft! 🙂
    Kram

    8 augusti, 2010 kl. 08:47

  8. Nightmare

    impad och helt ok låt..

    8 augusti, 2010 kl. 08:21

    • Níghtmare: Nu blev jag glad faktiskt!!

      8 augusti, 2010 kl. 08:33

  9. bra att få det städat;)
    kram

    8 augusti, 2010 kl. 07:56

  10. Modern eller ej, stop it! :O

    Men denna var okej haha

    8 augusti, 2010 kl. 07:49

    • Ellis: I lööööööööööööööve you. Lovar att sluta NU!!

      8 augusti, 2010 kl. 08:37

  11. varför använder du egentid till sådana tråkiga saker
    kramar

    8 augusti, 2010 kl. 07:37

    • ansepanse: Det är ingen som anmält sitt intresse ÄN att komma hit o städa så jag känner mig illa tvungen ibland 🙂 Men nu tänker jag inte göra mer idag!!

      8 augusti, 2010 kl. 07:44

  12. nej jag grät inte. Gåshud x 100000000 typ men gråta nej =)

    8 augusti, 2010 kl. 07:24

Kommentera

