Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

I did it my way!!

Den här låten tillägnar jag decdia för hennes superroliga kommentar i förra inlägget:

Diana
decdia.blogg.se

Eh, lyssnar du på nån som dog i extrem förtid pga en mild öerdosering av droger 🙂 ?

Haha.  When dinosaurs walk the earth..  Det händer faktiskt ganska ofta att jag lyssnar på folk. Iaf när de har ngt vettigt att säga… But I did it my way…:

7 svar

  1. SLUTA LÄNKA HENNE!

    8 augusti, 2010 kl. 04:28

    • Ellis: I´m addicted!!

      8 augusti, 2010 kl. 07:26

  2. Den gör han bra. Kramiz

    8 augusti, 2010 kl. 11:46

    • Roggan: Den bästa versionen av den låten 🙂

      8 augusti, 2010 kl. 02:27

  3. Hehe, jag tror jag börjar förstå vilka kommentarer som du faller för. 😉
    Tack för låten och länkningen! Hur många har jag fått denna veckan egentligen?

    8 augusti, 2010 kl. 10:02

    • Diana: Your welcome! Ofantliga men du behöver alla läsare du kan få 🙂

      8 augusti, 2010 kl. 01:42

  4. Klart att man ska göra det på SITT sätt!
    God morgon!

    8 augusti, 2010 kl. 08:04

Kommentera

